На китайській корабельні збудують контейнеровози для грецького судновласника. Грецький судновласник Cosmoship уклав контракт з корабельнею Wuchang Shipbuilding (дочірня компанія китайської CSSC).
“На корабельні мають побудувати чотири фідерних контейнеровози місткістю по 1100 TEU”, – повідомляє usm.
Хоча фінансові умови не розголошували, відомо, що замовлення збільшило загальні річні витрати компанії на нові судна до $156 млн. За оцінками ринкових спостерігачів, кожне судно обійшлося в близько $24 млн.
Угода передбачає постачання двох суден у 2024 році, з опціонами ще на два судна. Контейнеровози працюватимуть на внутрішньоазіатських лініях.
Довідка. Грецька компанія Cosmoship, за даними Clarksons, наразі оперує 18 суднами загальною вантажопідйомністю близько 565 тис. 200 тонн, зокрема шістьма контейнеровозами і 12 балкерами.
Нагадаємо, Китай налагоджує постачання товарів до ЄС в обхід Білорусі та рф.
Німецька компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA), яка керує Одеським контейнерним терміналом (КТО) та двома інтермодальними логістичними компаніями в Україні, організує контейнерний маршрут Одеса-Трієст.
Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів” (Biriu kroviniu terminalas, BKT).
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!