Новини     9 місяців тому

«Сингента» розширила лінійку форвардних програм для аграріїв


Компанія «Сингента» для сезону-2018 розширила пропозиції продажу сільгоспвиробниками майбутнього врожаю за форвардними контрактами. Про це повідомила прес-служба компанії.

«Для сільгоспвиробників, які працюють на умовах передоплати, програми передбачають можливість здійснити передоплату за насіння й ЗЗР на наступний сезон», – пояснює менеджер з розвитку бізнесу компанії «Сингента» Юрій Рубан.

Залежно від ринкових очікувань сільгоспвиробники можуть обрати із трьох основних пропозицій.

«Підтримка Плюс» має на увазі продаж майбутнього врожаю на початку сезону за фіксованою ціною без можливості перегляду з гарантованим додатковим доходом 200-300 грн/т. Це найоптимальніша стратегія, якщо ситуація на ринку така, що зростання цін малоймовірне і фіксація ціни на початку сезону.

«Форвард Плюс» – продаж майбутнього врожаю на початку сезону за фіксованою ціною з можливістю зафіксувати необмежено вищий ціновий рівень, якщо ринок зросте. Учасник може захиститися від ризиків завдяки гнучкості цієї програми, якщо ситуація на ринку нестабільна і можливе сильне падіння цін, хоча не можна відкидати і їх різке зростання.

«МінМакс» – продаж майбутнього врожаю на початку сезону за фіксованою ціною з можливістю зафіксувати зростання ціни в межах $20/т або $40/т.

У рамках «Форвардних програм» у сезоні 2018 для виробників доступні ще такі додаткові можливості:

– «Форвардні програми» забезпечують ціноутворення при роботі з «Аграрними розписками», що дозволяє отримати вигідне фінансування під заставу майбутнього врожаю із справедливою оцінкою майбутньої вартості зерна.

– «Форвардні програми» передбачають можливість отримати грошову передоплату за контрактом у розмірі до 50% вартості зерна для фінансування потреб господарства. Понад 50 млн гривень передоплати в рамках форвардних контрактів (зокрема в поєднанні з аграрними розписками) отримали виробники в сезоні 2017 року.

– VIP пропозиція для лояльних клієнтів дозволяє додатково отримати знижку 2% на насіння й ЗЗР.

За словами Юрія Рубана, кожна програма допомагає учасникам вирішити одне з найважливіших завдань – вигідно закрити заборгованість за придбані на початку сезону насіння й засоби захисту рослин незалежно від зміни цінової ситуації на ринку.

У світовій практиці форвардні контракти – один із найзатребуваніших інструментів для управління ціновими ризиками. «Сингента» першою у своєму сегменті 2014 року запропонувала програму «Форвард Плюс», у рамках якої виробники могли продати майбутній урожай кукурудзи і захиститися від падіння цін на зерно та одночасно зберегти можливості перефіксувати вищу ціну, якщо така встановиться на ринку.

За останні чотири сезони в рамках фінансових програм «Сингента» було продано більше ніж 300 тис. тон сільгосппродукції за форвардними контрактами.

Довідка

Syngenta – провідна аграрна компанія, яка є одним з лідерів у сфері виробництва засобів захисту рослин і насінництва. Завдяки передовим науковим знанням та інноваційним рішенням 28 000 фахівців у понад 90 країнах світу працюють з метою удосконалити сучасні підходи до вирощування рослин.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Читайте також

Вас зацікавить