Новини     7 місяців тому

Ресторатори відмовляються від «негуманних» яєць


В травні 2018 року одразу дві міжнародні ресторанні мережі підписали зобов’язання відмови від яєць, отриманих із кліткових систем утримання, на користь вільного вигулу. Про це повідомляє організація «Відкриті клітки».

Зокрема фінська мережа ресторанів фастфуду Hesburger зобов’язується до 2021 року вивести з закупівель всі яйця від курей, що утримуються в клітках. Ця політика охоплюватиме всі країни, де наявні ресторани мережі, в тому числі в Україні.

460 закладів мережі Hesburger представлені у більш ніж 10 країнах, серед яких Естонія, Латвія, Литва, Росія, Німеччина, Україна, Болгарія, Іран та Білорусь. Щорічно мережа використовує близько 294 тонн яєць.

Відома мережа італійських піцерій Vapiano також приєдналася до компаній, які підтримали гуманні методи виробництва і підписали офіційну відмову від яєць з кліткового утримання починаючи з 2018 року. Мережа Vapiano представлена у 33 країнах світу, серед яких також Україна.

Таке рішення було прийнято в ході переговорів із зоозахисними організаціями Open Cages, Open Wing Alliance та Albert Schweitzer Foundation. Воно пов’язано із зростаючим інтересом споживачів до методів виробництва тваринних продуктів та з акцентуванням на умовах утримання тварин на фермах.

Зараз в Україні представлені вже декілька крупних компаній, які підпадають під світову політику не використання яєць з кліткового утримання, такі як: McDonald`s, Nestle, Danone, InterContinental, Accor, Vapiano, Hesburger, PepsiCo та Unilever.

Організація Open Cages («Відкриті клітки») заснована у 2012 році. Членами організації є люди з різних частин Європи, яким не байдужа доля тварин на фермах. Організація бореться за захист тварин на фермах, а також за право споживачів мати доступ до інформації в яких умовах ці тварини утримуються.

Open Wing Alliance – Міжнародна коаліція, метою якої є ліквідації батарейних кліток заради покращення добробуту курей несучок.

Albert Schweitzer Foundation – зоозахисна організація метою якої є зміна умов утримання фермерських тварин, шляхами що стимулюють компанії до прийняття політики cage free або надання додаткових і вдосконалених варіантів вегетаріанського стилю життя. Вони проводять різноманітні вегетаріанські аутріч-кампанії, що включають екскурсії в різні міста та дії місцевих груп добровольців. Крім того, їх науковий відділ вивчає теми, пов’язані з добробутом тварин та способами підвищення якості їх життя.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Читайте також

Вас зацікавить