Новини / Фінанси     03 грудня 2018 14:40

Простій суден у Керченській протоці: власники відміняють рейси (оновлено)

Судновласник завернув турецький суховантаж ATA, який в очікуванні перевірки простояв у Керченській протоці сім днів.  З'явилася інформація, що судно Mubariz Ibrahimov теж завернули - 1 грудня. Однак ці дані спростовують.

Про те, що судновласник танкера Mubariz Ibrahimov (IMO: 9575292) 1 грудня завернув судно, не дочекавшись перевірки російськими прикордонниками, повідомив керівник проекту “Майдан закордонних справ” Андрій Клименко на своїй сторінці у Фейсбук.

Читайте: Конфлікт у Керченській протоці: чим це загрожує торговельним суднам

Згідно з даними журналістів, які досліджують ситуацію в Керченській протоці, 28 листопада турецький суховантаж ATA (IMO: 9521899) власник направив до Одеси замість Маріуполя. Судно простояло в очікуванні перевірки сім днів (з 16:00 21.11.18 до 22:00 28.11.18).

14. 35 Заступник гендиректора компанії-експедитора ТОВ “СТТ” Іван Дорошенко повідомив порталу Порти України, що судно Mubariz Ibrahimov (прапор — Мальта) очікує проведення через Керч-Єникальський канал і не планує скасовувати візит до Маріупольського морського порту. 1 грудня судно проводило маневри з бункерування. Можливо, саме ці дії журналісти, які відстежують ситуацію у Керченській протоці, сприйняли за розвернення судна.

Як повідомляв LANDLORD, міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що українські порти Азовського моря Маріуполь та Бердянськ фактично заблоковані Російською Федерацією для заходу та виходу суден.

Логістика        01 квітня 2019 12:31

Відвантаження зернових через морпорти України скоротилися на 60%

За період 23–29 березня морські порти України відвантажили 590 тис. т основних зернових, що на 59% менше, ніж за попередній аналогічний тиждень.

Про це повідомляє АПК-Информ.

Обсяги відвантажень зменшилися за всіма зерновими культурами:

  • пшениці – 107 тис. т (↓ на 59%),
  • кукурудзи – 483 тис. т (↓ на 54%).

Ячмінь за звітний період не відвантажувався.

Читайте: До липня 2019 року Україна експортує 47 млн т зерна

За даними експертів АПК-Информ, найбільше основних зернових на експорт з початку поточного МР перевалив Миколаївський порт (9,1 млн т), на 2-му місці – порт Чорноморськ (8,1 млн т), на 3-му – порт Південний (6,7 млн т).

Landlord раніше повідомляв про те, що зерновий термінал MV Cargo в морському порту «Південний» перевалив перший мільйон тонн зернових. Цього показника вдалося досягти всього за 9 місяців роботи.

Поділися

Логістика        19 лютого 2019 12:13

У Керченській протоці судна простоюють до 35 годин

У першій половині лютого 2019 р. порівняно із січнем тривалість штучної затримки суден у Керченській протоці зросла на вході до Азовського моря в середньому 10,6%, на виході – на 45,2%.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук керівник моніторингової групи «Майдану закордонних справ» Андрій Клименко.

За даними моніторингової групи «Майдану закордонних справ» та «Інституту Чорноморських стратегічних досліджень», у період від 1 до 18 лютого 2019 р. тривалість штучного затримання суден, що прямують до Маріуполя та Бердянська (або з них), зросла порівняно із показниками минулого місяця.

А саме:
– на вході до Азовського моря – у середньому з 32,1 до 35,5 год (на 10,6%);
– на виході з Азовського моря – у середньому з 23,9 до 34,7 год (на 45,2%).

ЧитайтеКонтроль цін на продукти не ефективний. Аграрії пояснили чому

Тривалих штормів, які могли б суттєво вплинути на статистичні показники, за цей період не зафіксовано, – відзначає  Андрій Клименко.

Landlord раніше повідомляв про те, що через блокаду Азовського моря Україна втратила близько 10 млрд грн.

Поділися

Логістика        01 лютого 2019 15:45

Через блокаду Азовського моря Україна втратила близько 10 мільярдів – Омелян

Блокада Росією судноплавства в Азовському морі наприкінці 2018 року завдала Україні збитків на суму близько 10 млрд грн. Наразі, щоб уникнути подальших втрат судновласники почали переорієнтувати свої вантажі в порти, розташовані в акваторії Чорного моря.

Про це з повідомляє УНІАН.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян відзначив, що сума збитків 10 млрд грн охоплює «і державні підприємства, і Адміністрацію морських портів України, і вплив на регіон».

За словами міністра, хоча сьогодні прохід Керченською протокою фактично вільний, проте він «далекий до ідеального». Зараз судна очікують виходу в середньому 15 годин. За нормальних умов простою взагалі не повинно бути.

Як повідомляв Landlord, на вході до Керч-Єнікальського каналу понад 11 діб простоювали судна, що направлялися до Маріупольського порту.

Поділися

Логістика        25 січня 2019 08:43

Порт Ольвія майже втричі зменшив перевалку зерна

У 2018 р. морський порт Ольвія удвічі знизив вантажообіг – до 2,9 млн т, зокрема перевалка зерна зменшилася у 2,7 разу, хімічних вантажів і мінеральних добрив – у 4,6 разу. Значною мірою це пояснюється тим, що в статистичних даних порту минулого року не враховувалися показники двох підприємств.

Про це повідомляє ЦТС.

За даними АМПУ, у 2018 р. спеціалізований морський порт Ольвія зменшив переробку:

  • експортних вантажів у 2,3 разу (до 2,7 млн ​​т);
  • імпортних – у 2 рази (до 86 тис. т);
  • транзитних – у 5 разів (до 49 тис. т).

Перевалка вантажів у внутрішньому сполученні впала в 4 рази – до 50,7 тис. т.

ЧитайтеДо ТОП-20 найкращих роботодавців потрапила лише одна агрокомпанія

За структурою вантажів зменшилися обсяги перевалки:

  • будівельних вантажів – у 2,4 разу (до 892 тис. т);
  • зерна – у 2,7 разу (до 885 тис. т);
  • хімічних вантажів і мінеральних добрив – у 4,6 разу (до 57 тис. т).

Показники обсягів переробки вантажів у порту Ольвія представлені без урахування даних ПАТ «Миколаївський суднобудівний завод “Океан”» і ТОВ «МСП Ніка-Тера». Починаючи з 1 березня 2018 р., дані цих підприємств враховуються в статистиці Миколаївського морського торгового порту.

Landlord раніше повідомляв про те, що зерновий термінал ТОВ «Компанія «Євровнєшторг», розташований у порту Ольвія, став першим новим терміналом, внесеним Адміністрацією морських портів України до Реєстру морських портів у 2019 р.

Поділися

Логістика        04 січня 2019 16:26

Блокада Азова: судна затримують на 2-3 доби

У грудні Росія скоротила термін затримки суден на вході до Азовського моря. Відтепер кораблі, що прямують до українських азовських портів, затримують для перевірки на 3 доби, а ті, що йдуть з портів - на 2. Раніше в обох напрямках судна простоювали по 5 діб. Причиною експерти називають санкції.

Підсумки моніторингу за грудень розмістив керівник проекту “Майдан закордонних справ”  Андрій Клименко на своїй сторінці у Facebook.

Згідно з даними моніторингу, протягом грудня судна затримувалися

  • на вході до Азову – на 3 дні замість 5 в листопаді,
  • на виході від українських портів  – на 2 дні замість 5,
  • під час руху Азовським морем кораблі не затримуються з 21 жовтня,
  • кінець грудня (28-31) та в перші дні січня монітори відзначають звичайний за часом (як було до блокади) режим пропуску – від 0 до кількох годин.

Читайте: Здорожчання фрахту, втрата 300 млн грн: як блокада Азову вплинула на роботу Маріупольського порту

За словами Клименка, резюмувати, що Росія зняла блокаду, зарано, адже затримка суден, що прямують до українських портів та від них, й досі вимірюється в днях, а не в годинах, як було до блокади. Експерт вважає, що російські керівники блокади скоротили термін затримки через можливі санкції.

Як повідомляв LANDLORD, в Національному Банку України заявляють, що не бачать значних валютних втрат виручки експортерів з України через простої суден у Керченській протоці.

Фото: Андрій Клименко

Поділися
Показати ще