Український ринок овочів дуже специфічний, тут треба навчитись заробляти гроші. Про це заявив комерційний директор ТОВ «Грін Тім» Дмитро Череватов, передає «Інфо-Шувар».
«Зі свого багаторічного досвіду роботи в овочевому бізнесі можу точно сказати, що навіть дуже великий заробіток в одному сезоні – це, як то кажуть, «ні про що», і, навіть, небезпечно. Якщо ви не працюєте системно, вже наступний сезон може зробити вас банкрутом. Чудовим прикладом є вітчизняний ринок цибулі – з 9 років лише 3 сезони можна вважати прибутковими, а 4 сезони принесли збитки тим, хто намагався заробити на зберіганні», – розповідає експерт.
На думку пана Череватова, спокуса зірвати «куш» – це екзамен на професійність та надійність. Саме ці риси роблять компанії в будь-якому бізнесі привабливим для потенційних та існуючих партнерів.
«Системний експорт – це коли ти формуєш споживчий попит шляхом постійної присутності на ринку з продукцією однорідної якості. Особливо важливо втриматись від спокуси зруйнувати систему в таких сезонах, як цей. Якщо в попередніх сезонах вам випала велика вдача напрацювати стосунки з великими іноземними покупцями, ви мусите виконувати свої обіцянки і по обсягах, і по якості товару, навіть, якщо поряд буде стояти черга з бажаючих купити вашу цибулю набагато дорожче. Вже за рік цієї черги може не бути, але найгірше – це коли напрацьовані зв’язки зникають назавжди», – каже фахівець.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!