Італійська молочна група Parmalat (PLT.MI) придивляється до об’єктів на глобальному ринку для можливого їх поглинання. Про це повідомляє УкрАгроКонсалт з посиланням на Reuters.
«Ми дивимося на Сполучені Штати, але також і на Латинську Америку і всі країни, де вже присутні», – заявив виконавчий директор компанії Жан Марк Берьє (Jean-Marc Bernier).
Він сказав, що група прагне досягти «критичної маси» в країнах, де вона працює, і хоче зосередитися на продуктах з вищою маржою, включаючи йогурт, сир і спеціальне молоко, щоб сприяти зростанню і повернути назад падіння основних доходів.
Компанія Parmalat відновила діяльність в 2005 році після банкрутства, оголошеного в зв’язку з фінансовим скандалом в 2003 році. У 2011 році вона увійшла у французьку групу Lactalis і в результаті почала здійснювати прямі операції в 23 країнах.
За підсумками 2017 року Parmalat досягла зростання продажів на 3,2% – до € 6,7 млрд ($8,3 млрд); EBITDA (прибуток до сплати відсотків, податків і амортизації) компанії знизилася на 1,1% – до €453,6 млн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!