Група компаній OPENMIND виводить на український ринок новий бренд «Епікур» – куряче м’ясо без антибіотиків та стимуляторів росту. Про це повідомляє прес-офіс бренду.
Курку для нового бренду вирощують на Володимир-Волинській птахофабриці. Шлях продукту від птахофабрики до полиці супермаркету займає добу. Свіжість продукту гарантується бар’єрним лотком зі щільною верхньою плівкою.
«Вирощування курки без антибіотиків, стимуляторів росту, з дотриманням повної біобезпеки досягається суворим контролем на всіх етапах виробництва. При вирощуванні зернових кормів обов’язкові регулярні лабораторні дослідження вхідної сировини на наявність мікотоксинів та інших шкідливих бактерій», – говорить генеральний директор Володимир-Волинської птахофабрики Аліна Сич.
Перша партія курятини «Епікур» потрапила на полиці магазинів мережі «Фуршет» наприкінці грудня, і невдовзі бренд з’явився в мережах «Ашан», «Мегамаркет» і багатьох точках продажів у Центральній, Західній та Східній частинах України.
Ціна курятини «Епікур» в середньому на 20% вища за вартість звичайного курячого м’яса.
В компанії зазначають, що додаткове фінансування від Safedam дало змогу використовувати у виробництві нові технології та інноваційне обладнання.
Як повідомляв LANDLORD, влітку 2017 року голландський фонд Safedam уклав угоду з придбання 20% акцій Владимир-Волинської птахофабрики.
ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» входить в групу OPENMIND та є одним із найбільших виробників курятини в Україні.
До інфраструктури фабрики входять 100 пташників, розташованих на 11 майданчиках з вирощування птиці, власний забійний цех, комбікормовий завод і сільгосппідприємство. Має 6 філій: у Володимирі-Волинському, Львові, Києві, Вінниці, Житомирі, Харкові.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!