Новини / Овочівництво     11 січня 2022 07:45

Обсяг продажів на стихійних ринках та базарах сягає 35 млрд грн

45% усіх продажів на українському ринку свіжої плодоовочевої продукції припадає на неорганізовану торгівлю

Підприємства роздрібної торгівлі та підприємці сумарно забезпечують 55% усіх продажів на українському ринку свіжої плодоовочевої продукції. Частина, що залишилася, припадає на неорганізовану торгівлю. Про це повідомляє east-fruit.com.

“Близько половини торгівлі плодоовочевої продукції в країні або ж 35 млрд грн щороку йдуть, умовно кажучи, «мимо каси» — це ті самі «бабусі» на стихійних ринках і на базарах, які є прямими конкурентами роздрібного бізнесу”, – йдеться в повідомленні. При цьому на мережевий роздріб, за даними дослідження ФАО, припадає лише близько 40% усієї торгівлі свіжими овочами та фруктами.

«Лише роздріб дозволяє конвертувати зусилля та витрати фермера в гроші. І саме роздрібна торгівля овочами та фруктами формує тенденції, які безпосередньо впливають на бізнес овочівників та садівників. Саме тому команда ФАО завжди приділяє так багато уваги роздрібній торгівлі: проводить аудити плодоовочевих відділів супермаркетів, відстежує галузеві новини та аналізує статистику роздрібної торгівлі», — зазначив аналітик аграрних ринків, міжнародний консультант Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Панкратов.

Частка самозабезпечення домогосподарств плодоовочевою продукцією падає, і це є позитивним сигналом для професійних гравців ринку.

Раніше Landlord повідомляв, що світові ціни на продовольство за рік зросли майже на 30%. 

Новини за темою:  В Україні дешевшає нова картопля: ціна падає, але все ще на 30% вища, ніж торік