Новини партнерів

Як досягти успіху застосункам iGaming індустрії?

Зростання користувачів смартфонів показує розвиток ринку додатків ігрової індустрії. Онлайн-казино, бувши піонером розвитку цього напряму, показали приклад для інших сегментів. Наприклад, для платформ спортивних ставок. Директор мобільних застосунків Google у Східній Європі Маріуш Гонсевскі відзначив три ключові чинники успіху:

  • збільшення залученості користувачів і отримання позитивного досвіду;
  • додатки виходять на новий рівень у наданні якості та довіри клієнтам;
  • особливий підхід у роботі з даними та збереження цінності.

Як залучити більше користувачів?

Успішний застосунок відповідає таким умовам: зберігає і збільшує кількість нових завантажень, підтримує постійний інтерес. Перевага цього каналу в тому, що, на відміну від десктопних комп’ютерів, смартфон завжди поруч. Кілька секунд – і споживач індустрії iGaming відкрив застосунок, зробив ставку. Завдання – зробити так, щоб він повертався. Для цього потрібно дати переконливу мотивацію та інтерес залученості користувачів.

«Як просувати додатки» читай докладніше у AffCommunity на сайті. Так само в їхньому блозі є багато корисної інформації про заробіток на Арбітражі трафіку.

Цифри показують розбіжність між топовими гравцями та середнім сегментом компаній. Наприклад, серед провайдерів ігрових ставок майже триразове зростання за повернення користувачів утримують лідери ринку. Це доводить, мало привабити гравця,  потрібно придумати та реалізувати інструменти, які будуть його утримувати.

Що показують дані Google?

Вирішальне значення мають перші 25 хвилин взаємодії. У застосунках для казино припускалися помилки: важливо було надати можливість швидко створити обліковий запис і отримати депозит. Існував користувацький досвід, згідно з яким для потенційного гравця має значення час реєстрації та внесення грошей на рахунок. Крім того, була практика насичення платформи різними опціями. Однак, як з’ясувалося, цих важелів абсолютно недостатньо. Сьогодні значення має користувацький досвід: чи готовий гравець повертатися в застосунок і робити ставки? Додаток має бути однаково інтуїтивно зрозумілим як для досвідченого гравця, так і для новачка.

Зростання довіри з боку користувачів

Другий крок у цьому напрямку – довіра користувача до застосунку. Що це означає?

Візьмемо оцінку рейтингу. Гемблінг-додаток з оцінкою 4,8 за досвід взаємодії та 4,6 за окремими сегментами набагато ефективніше залучають нових гравців. Високий бал виступає своєрідним магнітом довіри – можна завантажувати, і ви отримаєте саме той позитив, який відображає рейтинг.

Залучення користувачів перебуває в прямій залежності від цього індикатора. Мінімально допустимий поріг не повинен бути нижчим за 4,3, а додатки з кращими коефіцієнтами за прибутковістю перевищують рейтинг 4,6. Ці цифри взяті за кількістю завантажень у Східній Європі в сторах Android і iOS.

Інший важливий момент – як використовуються персональні дані гравців. Провайдеру бажано виконати такі дії: точно пояснити, навіщо ці дані запитуються і що з ними робитиме компанія. Відповідь на ці прості запитання дасть змогу користувачеві почуватися в безпеці.

Створення умов для притоку нових клієнтів

Нарешті, третій фактор – які умови потрібно створити, щоб підвищити цінність застосунку? Завантаження і зростання застосунків безпосередньо залежать від потрібних користувачів, тих, які більшою мірою готові створити додаткову вартість для застосунків. Масове скачування не дасть довгострокового ефекту. Розчарувавшись у платформі, гравець рано чи пізно її покине. Статистичні дані Google показують, що трафік, орієнтований на слоти, ґрунтується на цінності користувача: він зробить не тільки перший депозит, а й надалі постійно генеруватиме прибуток для компанії. Акцент потрібно робити не на масовості, а на якості залученої аудиторії.

Саме в цьому виграє нова стратегія – забезпечити зростання правильної аудиторії не за рахунок кількості, а за рахунок якості. Маркетингові стратегії індустрії гемблінгу обрали цей шлях. Відповідно, характер запитуваної інформації змінився. Необхідні дані для точного таргетування та відбору саме цінних користувачів. Стратегія має приносити максимальний результат.

Топові Партнерські мережі у вертикалі Гемблінгу шукай тут.

Марченко Наталія

У журналістиці з 2014 року. Старший редактор стрічки новин landlord

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку