Новини партнерів

ТОП-5 найвідоміших франшиз українських брендів напівфабрикатів

Пандемія показала, що найбільш стійкою формою бізнесу до будь-яких криз є франшиза. Тоді як одиночні підприємці змушені були закритися, продавці цих франшиз, навпаки, відкрили сотні нових точок, збирали тисячні черги на купівлю своїх брендів. Причому не тільки в Україні, а й у багатьох країнах світу.

1. Галя Балувана – перший магазин домашніх напівфабрикатів за склом (на видноті у клієнтів)

Перш ніж відкрити відому мережу з продажу напівфабрикатів, її засновник Володимир Матвійчук мав будівельний і ресторанний бізнес у Луцьку. Він володів пабом для футбольних фанатів. Однак у 2018 році команда “Волинь” із тріском вилетіла з Прем’єр-ліги. Тоді вболівальників-відвідувачів закладу поменшало. Через це він став збитковим, тому його довелося закрити. А в його приміщенні відкрили цех із виробництва напівфабрикатів, де їх виготовляли, заморожували та продавали.

Компанія порушила майже всі правила франчайзингу та відкрила понад 700 магазинів напівфабрикатів за два роки. Із липня 2020 до липня 2021 року вона продала понад 300 франшиз. Це був другий результат на українському ринку після франшизи Нової Пошти.

Після того, як мережа покрила всі великі міста в Україні, підприємець почав експансію закордонних ринків. Війна стала поштовхом до розвитку мережі за межами країни. Уже є понад 100 підприємців, які у 25 країнах відкрили заклади за франшизою “Галя балувана”.

Однак експансія зовнішніх ринків цим брендом має особливість: франшизу можуть придбати українці та майже вдвічі дешевше, ніж для внутрішнього ринку. Її окупність становить 5 місяців.

2. Мама готувала – результат кропіткої праці найкращих майстринь, які готують як для себе

Ця мережа магазинів напівфабрикатів з’явилася на ринку України у 2020 році. У випадку з брендом “Мама готувала” успіх і популярність закладів повністю залежить від якості та смаку представленої продукції, що має високу якість та неперевершений смак. Мета компанії – це не кількість, а якість у кожному напрямі діяльності: від виробництва продукції до франшизи. Більшість робіт персонал виконує власноруч. Однак для прискорення робочого процесу було закуплено сучасне обладнання, таке як промислові картоплечистки та інші високотехнологічні пристрої. Усі вкладення в цей бізнес повністю окупаются за 11 місяців.

3. Балабеник – смачно і дітям, і дорослим

Торгова марка теж з’явилася під час карантину у 2020 році. Два кума не захотіли сидіти вдома, склавши руки, у той час, коли всі заклади харчування були закриті, і ми вирішили полегшити життя нашим жінкам – подарувати їм більше часу на себе та їхні сім’ї. створювати наші напівфабрикати тільки з якісних, екологічно чистих та сертифікованих продуктів, які припали б до смаку кожному нашому споживачу, навіть маленькі діти. Не дивно, що усі вкладення в цю франшизу окупаються за півроку.

4. Дригало – сучасне виробництво 160 видів напівфабрикатів

Історія розвитку підприємства бере початок у 1995 році. Із моменту заснування воно перетворилося на сучасне виробництво, яке має власні площі, найсучасніше обладнання, навіть спеціальні шприци для набивання ковбас, та холодильні установки. Постійно удосконалює технології, навчає персонал. Наразі продуктовий портфель налічує 160 видів напівфабрикатів, що продаються в 100 країнах світу. Окупність цієї франшизи становить 6 місяців.

4. Повний фарш – правильне м’ясо

Мережа магазинів формату «біля дому» з широким асортиментом свіжого м’яса, супутніх продуктів та власним виробництвом напівфабрикатів в умовах однієї торгової точки. Вона є частиною компанії «Агро-Рось», що входить до ТОП-10 виробників м’яса в Україні. Виробничі потужності компанії розміщені в екологічно чистій місцевості Черкаської області, на виробництві встановлено сучасне обладнання, всі технологічні та виробничі процеси відповідають європейським стандартам якості. Усі продукти сертифіковані, не ін’єктовані та не містять ГМО. Так, цей бізнес потребує суттєвих вкладень, окупається протягом року. Однак потім приносить регулярний дохід.

5. ТМ «Полісся» – 15% ринку напівфабрикатів України

Бренд з високим показником впізнаваності, який відомий на українському ринку з 2005 року. В асортименті – понад 70 найменувань продуктів, кожен із них має сертифікат якості. Виготовляється виключно з натуральної сировини, без ароматизаторів, стабілізаторів та інших штучних домішок. Використовується не лише ручна робота, а й автоматизоване виробництво. Передова технологія шокової заморозки дозволяє зберегти свіжість, соковитість і неповторний смак страв. Цей бізнес окупається за 5 місяців.

Як бачимо, дорогі ресторани тепер мало кому цікаві. Люди хочуть відкривати маленькі торгові точки та продавати якісну крафтову їжу.

Марченко Наталія

У журналістиці з 2014 року. Старший редактор стрічки новин landlord

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку