Новини партнерів

Кондитерська холодильна вітрина

Техніка повинна бути професійною. Хоч вона і коштує дорожче, але саме правильний вибір обладнання збільшує обсяги продажів для закладів харчування та магазинів. Гарна і якісна кондитерська холодильна вітрина з правильним заповненням товару буде приносити естетичне задоволення, а тому окупить себе значно швидше.

Основні критерії вибору

При виборі кондитерської вітрини необхідно врахувати основні критерії:

  1. Електроспоживання. Для маленьких закладів краще вибирати обладнання з економією електроенергії.
  2. Інтенсивність та тип охолодження. Статичний тип подає холод в одному напрямку, динамічний – рівномірно циркулюється всередині рівномірно підтримуючи в камері заданий температурний режим. Такі моделі підтримують температуру від 0 С ° до + 15 С °.
  3. Габарити. При виборі камери потрібно враховувати площу приміщення, величину асортименту та призначення. Так як камера може використовуватись для презентації чи зберігання та подальшої реалізації продукції. Також потрібно врахувати що переповнена відтрина може впливати на мікроклімат всередині, а габарити можуть заважати пересуватись відвідувачам та персоналу.
  4. Глибина та висота. Глибина, висота та кількість полиць потрібно підбирати під асортимент.
  5. Конструктивні особливості. Полиці можуть бути вертикальні, горизонтальні або ті що крутяться.
  6. Дизайн. Підсвічування,форма чи відтінок камери. Потрібно врахувати що зовнішній вигляд на пряму впливає на популярність закладу.

Всі ці критерії впливатимуть на вартість холодильника. Вибір надійної та довговічної холодильної камери сприяє розвитку та процвітанню бізнесу.

Види вітрин

На сьогоднішній день асортимент холодильного обладнання дуже широкий.

Проте вирізняють 2 основні види:

  • настільна кондитерська вітрина (розміщується на прилавку, має компактні розміри, підходить для невеликих магазинів чи кафе);
  • підлогова (стаціонарна камера, розміщується на підлозі, доволі габаритна в розмірах).

В свою чергу ці відтрини по типу розміщення продукції поділяються на:

  • горизонтальну – це стандартне розміщення полиць, економить простір так як вміщує більшу кількість та асортимент товару;
  • у вертикальній кондитерській вітрині товар викладається рівнями, що дає змогу розміщувати на рівні очей, для того щоб збільшити продаж певного виду.

При закупівлі меблів потрібно визначити, вітрина буде вбудована чи мобільна. Вбудована камера зазвичай підбирається від інтер’єр, або ж індивідуально замовляється. Така вітрина є стаціонарною та не передбачає переміщення по залі. Мобільна зазвичай купується в готовому варіанті, та є універсальною в розміщенні.

Важливо врахувати що по зовнішньому вигляді конструкції можуть бути:

  • з рівним плоским склом – це самий класичний варіант;
  • з опуклим склом – додасть об’єму, та збільшить обсяг товару;
  • у формі куба з прямокутними полицями – сучасний варіант для стильного закладу;
  • вітрина що крутиться – привертає увагу відвідувачів, дає можливість розглянути асортимент зі всіх сторін демонструючи всі переваги продукту.

Холодильні вітрини мають 3 основні матеріали з яких виготовляються:

  1. МДФ – дерев’яно-волокнисті плити, котрі чудово підходять для фарбування, що надає широкий діапазон при виборі оформлення.
  2. Ламінат – універсальний матеріал з різноманітними кольорами.
  3. Шпон – підходить для преміум класу. Використовується при виготовленні декору, тому фарбується відповідно до інтер’єру.

При купівлі необхідно стежити і за показниками в самому приміщенні. Так як для безперебійної роботи на збереження оптимальної температури в середині, повітря навколишнього середовища не повинно перевищувати + 25 С °. Також врахувати що для збереження хрусткості виробу вологість всередині не повинна перевищувати 60%.

Усі особливості потрібно враховувати до того як холодильне обладнання для магазинів буде придбано та встановлено.

Марченко Наталія

У журналістиці з 2014 року. Старший редактор стрічки новин landlord

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку