Доводиться постійно нагадувати клієнтам про зустрічі? Зводите звіти вручну з нуля, а замовлення записуєте на стікерах? Якби не було сумно, але деякі компанії до сих пір продовжують працювати в такому режимі. Але якщо бізнес розвивається стрімкими темпами, то в такій моделі йому стане тісно.
Підприємці, які будуть власний бізнес з нуля, зазвичай мають обмежений бюджет. Особливо складно виділити кошти на впровадження спеціального програмного забезпечення. Але кожен зможе заощадити на управлінні бізнесом завдяки безкоштовним CRM-системам.
На платформі Shelfy ви зможете знайти гідну добірку безкоштовних CRM-систем, призначених для автоматизації взаємодії з клієнтами, аналізу поведінки покупців та підвищення ефективності продажів. При цьому підприємці зможуть заощадити кошти та інвестувати їх в інші стратегічно важливі напрямки розвитку бізнесу.
Що таке СRM-система: визначення
Отже, CRM-система – це програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами, побудови міцного зв’язку з ними та повного розуміння їх потреб. Впровадження такого сервісу призначене для поліпшення комунікації з цільовою аудиторією, контролю та планування роботи з ними. CRM-система стане незамінним інструментом для оптимізації маркетингу та продажів.
Хто ваш клієнт? Звідки компанії надійшла заявка? Чи робив він до цього у вас покупки? Які товари чи послуги він замовляв? Саме клієнти є ключовим ресурсом будь-якого бізнесу, тому головною метою є сприяння задоволеності клієнтів та закриття їх потреб для отримання максимальних прибутків. Але якщо ви не знаєте відповіді на такі прості питання, впоратися з такою глобальною задачею навряд чи вдасться.
CRM-системи мають всі необхідні інструменти, тому допоможуть вам автоматизувати продажі, покращити рівень клієнтського сервісу, систематизувати дані клієнтів та інші бізнес-процеси.
Найголовніше – під час вибору програмного забезпечення орієнтуватися на кінцеві бізнес-цілі та індивідуальні особливості компанії. Лише за такої умови підприємство зможе отримати максимум користі від впровадження CRM.
У підприємця має сформуватися точне та всебічне уявлення того, навіщо йому потрібна автоматизована система та що він хоче отримати від її впровадження. Список технічних та функціональних вимог стане чудовим стартом у цій справі.
Деякі власники невеликих компаній все ще не можуть визначитися, навіщо впроваджувати сучасну CRM-систему, якщо можна просто використовувати Excel. Єдине можливе пояснення – відсутність знань про можливості сервісу автоматизації. Навіть безкоштовні CRM допоможуть вашому бізнесу впоратися з наступними проблемами:
- Відсутність інструментів для ведення звітності та аналітики;
- Відсутність контролю над персоналом;
- Хаотичний облік даних;
- Часті помилки через людський фактор.
Можна не боятися жодних фінансових збитків, просто обирайте безкоштовну CRM-систему. Якщо у вас залишилися будь-які побоювання щодо впровадження сучасного програмного забезпечення – зараз саме час відкинути їх в сторону. Починайте використовувати можливості на повну, годі використовувати аматорські програми та електронні таблиці.
Розгляньмо наглядні статистичні факти щодо впровадження CRM-систем:
- Підвищення продуктивності на 50%;
- Зростання продажів на 65%;
- Покращення комунікації з клієнтами на 74%;
- Зниження трудових витрат на 40%.
Переваги та недоліки впровадження безкоштовних CRM-систем
Впровадження навіть безкоштовної CRM-системи допоможе вашому бізнесу налагодити ефективне управління відносинами з клієнтами, автоматизувати продажі та вдосконалити маркетингову стратегію. Розглянемо й інші важливі переваги використання безкоштовних CRM-систем:
- Жодних фінансових ризиків: можна використовувати сервіс без жодних вкладень, це чудовий варіант для стартапів та малого бізнесу;
- Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс: зазвичай безкоштовні CRM прості та зручні у використанні, тому користувачам не потрібні жодні спеціальні навички чи знання;
- Можливість тестування: можна на практиці протестувати всі можливості системи, і лише потім вирішити, чи варта вона буде витрачених коштів;
- Швидкий старт: більшість безкоштовних CRM-систем передбачають швидку реєстрацію, тому розпочати роботу можна практично відразу.
Проте, окрім очевидних сильних сторін, таке програмне забезпечення має й деякі недоліки:
- Обмежені функціональні можливості: порівняно з платними аналогами, безкоштовні CRM-системи мають обмежений набір функцій;
- Обмежена кількість користувачів чи обсяг сховища: деякі безкоштовні системи мають обмеження щодо кількості клієнтських записів або обсягу сховища для зберігання даних;
- Слабка технічна підтримка: безкоштовне програмне забезпечення не має постійної цілодобової технічної підтримки для користувачів;
- Реклама: користувачам безкоштовних CRM-систем часто може відображатися реклама.
Найкращі безкоштовні CRM-системи
На платформі Shelfy представлений окремий фільтр, завдяки якому ви зможете швидко та легко підібрати CRM-систему з безкоштовною версією. У цій статті ми зібрали найпопулярніші безкоштовні CRM-системами за версією оцінок та відгуків користувачів.
NetHunt CRM
NetHunt CRM – це сервіс для автоматизації продажів, організації бази даних та об’єднання в єдиному вікні замовлень з різних каналів. З програмою можна працювати безпосередньо з Google Workspace. Завдяки функції Workflows можна налаштувати переміщення потенційних клієнтів каналами продажів, створювати завдання для співробітників та автоматично оновлювати картки клієнтів в CRM.
NetHunt CRM має всі необхідні інструменти для роботи з базою постійних клієнтів, пошуку та прогріву потенційних покупців. Наприклад, після заповнення форми на сайті CRM автоматично згенерує новий запис про потенційного клієнта. Після цього співробітники можуть працювати над створенням серії листів для прогріву тощо. Всі чати з різних соціальних мереж та месенджерів автоматично підтягуються до CRM-системи, що дуже зручно для менеджерів.
Розглянемо основні можливості NetHunt CRM:
- Автоматичне оновлення записів клієнтів;
- Додавання та оновлення карток клієнтів;
- Автоматична структуризація та оптимізація бізнес-процесів;
- Доступ до даних клієнтів з подій календаря;
- Автоматичні сповіщення щодо різних етапів перебігу угод;
- Створення email розсилок та воронок листів;
- Сортування угод за пріоритетністю та ймовірністю закриття;
- Відстеження продажів за ключовими бізнес-показниками;
- Визначення причин втрачених угод для покращення процесу продажів;
- Контроль прогресу команди.
KeepinCRM
Keepin – українська CRM-система для торгівлі, складського та фінансового обліку, управління угодами та документами. Найкраще підходить малому та середньому бізнесу завдяки гнучкості та адаптивності відповідно до потреб конкретної компанії.
KeepinCRM має відкритий АРІ, що дозволяє інтегрувати сайт з будь-якими сторонніми сервісами. Також можна скористатися готовим модулем для роботи з постачальниками, модулем касира для офлайн магазину, модулем Magento тощо. Тому можна налаштувати процес співпраці з постачальниками, автоматизувати закупівлі, впорядкувати контроль надходжень та списання товарів тощо. Є функції створення угод та лідів на основі дзвінка , внутрішні сповіщення та сегментації лідів.
Основні можливості KeepinCRM:
- Об’єднання та відстеження онлайн та офлайн продажів в інтерфейсі одної системи;
- Створення карток клієнтів, перегляд історій угод та коментарів від команди;
- Модуль касира для роботи офлайн магазину;
- Моніторинг етапів угод для підвищення ймовірності переходу лідів у клієнтів;
- Відстеження доходів та витрат компанії, генерація управлінських звітів;
- Візуалізація воронки продажів;
- Внутрішні чати та групи для організації комунікації співробітників.
HubSpot
HubSpot – багатофункціональна платформа для відстеження лідів та клієнтів на різних етапах угод. Завдяки широкому набору інструментів (чат, динамічні списки, форми залучення клієнтів, email розсилки тощо), даний сервіс підійде як малому бізнесу, так і складному відділу з сотнями співробітників. HubSpot пропонує варіанти цін і пакетів, які ростуть разом з вами.
Завдяки впровадженню HubSpot бізнесу зможе витрачати менше коштів на реєстрацію даних та зберігання контактів в єдиній централізованій системі. HubSpot Marketing Hub допомагає компаніям B2B та B2C залучати відвідувачів, конвертувати інтернет-трафік у потенційних клієнтів, перетворювати потенційних клієнтів на клієнтів та аналізувати маркетингову рентабельність інвестицій.
Основні можливості HubSpot:
- Маркетинг: отримання високоякісних потенційних клієнтів, заощадження часу та ресурсів, оцінка ефективності стратегії маркетингу;
- Продажі: укладення більшої кількості угод, поглиблення відносин з клієнтами та ефективне керування портфелем замовлень;
- Сервіс: налагодження зв’язку з цільовою аудиторією, перетворення звичайних клієнтів на промоутерів бренду;
- Контент: гнучкі інструменти для маркетологів та потужні функції для розробників;
- Операції: синхронізація програм, очищення та контроль даних клієнтів, автоматизація бізнес-процесів;
- Комерція: оптимізація бізнес-процесів для отримання прибутків, заощадження часу та ресурсів.
Отже, CRM-системи з безкоштовною версією – це оптимальний варіант для малого бізнесу та стартапів, адже вони надають всі базові інструменти для управління взаємовідносинами з клієнтами. У процесі розвитку та масштабування бізнесу можна оформити підписку на платні варіанти CRM, що пропонують розширені функції та можливості інтеграції.
Найкращі CRM-системи та інші програми на сайті Shelfy.