“Нова пошта” розглядає можливості залучення технологій штучного інтелекту до свого сервісу, зокрема створення накладних за допомогою голосу.
“Ми думали над технологією, яка допоможе клієнту створювати голосом накладну. Але наразі не знайшли правильного рішення, хоча ми провели багато тестів з цією функцією, і поки що голосом створювати накладну довше, ніж у мобільному застосунку чи у відділенні”, – розказали в компанії виданню LIGA.net.
За даними оператора, використання ШІ може полегшити отримання внутрішньої інформації для працівників.
“Ми хочемо спростити для них використовування бази знань, яка є в компанії, документообіг та доступ до будь-якої інформації, яка є всередині НП”, – розказали в компанії.
Для вивчення цих можливостей компанія проводила відкритий хакатон інновацій, де зібрали 18 команд розробників. У результаті було відібрано п’ять українських команд, з якими компанія розпочала співпрацю у цій галузі.
Нагадаємо, Міністерство цифрової трансформації працює над створенням аналога Upwork в Україні для фрілансерів IT-індустрії.
Маргарита Юзяк