Новини / Логістика     15 січня 2019 09:08

На логістичний коридор між Чорним і Балтійським морями Україна витратить 4 млрд грн

2019-го на нову швидкісну трасу, яка сполучить Чорне та Балтійське моря уряд планує витратити 4 млрд грн. Транснаціональний коридор з’єднає вітчизняні порти з польськими. Через територію України пролягатиме біля 1000 кілометрів новітньої траси.

Таку інформацію на своїй сторінці у Facebook опублікував прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

Нова траса GO Highway з’єднає вітчизняні чорноморські порти Одеси і Миколаєва з польськими у Балтійському морі в Гданську і Гдині.

https://www.facebook.com/volodymyrgroysman/videos/358588141609339/?__xts__%5B0%5D=68.ARAAkvBUxmRuqQxraDw2cm7LWBK3LJjpDaj-XwPBcf9sMQ24LK6S-Yx-YIkH4WdDpqD7-EqpY7VE6raLCVya_SF3QJbwEK6ZEYJ2DkihFkyo6_sGehcieB06iQneFbIb-wXaecWZi0xzncaeNAxZgHznpaNzokKfWiveRCzFrCpmmDRAALLPTceoo27HP_xhsGhMJ7C2jaRzN79ASDfutmL-3rD2hTCf2UohTtrLxI6e0jTjzFHOd9AJo-4JuxoMq3Q2olbK7CwdZPQ1KnAPDhtBWdEx76CeUifJ44zomPSrqm8Ki0zdodvvpXoKv64QkXRkmwCzBsuklfwMNIzoyBM5fvA4s_JU&__tn__=-R

ЧитайтеДорога логістика: коли залізничні перевезення замінять річковими

За словами очільника уряду, швидкісний коридор має надзвичайно велике значення для логістики, оскільки його головне завдання – спростити та здешевити перевезення вантажів від Балтійського до Чорного моря.

2019-го будівництво хайвею продовжиться.

Раніше Landlord повідомляв, що за 9 місяців року «Укрзалізниця» на 28% збільшила перевезення зернових вантажів. У січні-вересні було перевезено 27,4 млн тонн зерна. 5200 зерновозів належить приватним компаніям, це третина усіх вагонів. У робочому парку «Укрзалізниці» знаходиться 10 800 вагонів. У наступному році держкомпанія планує оновити 700 зерновозів.

Читайте також