Портова діяльність на Дунаї значно скоротилася: порт Рені працює лише на 5% потужності, а вантажопотік в Ізмаїлі зменшився на 40%.
Про це Latifundist повідомив директор компанії TEUS Дмитро Казанін.
Після недавніх обстрілів українських глибоководних портів почали з’являтися прогнози про можливе повернення до використання Дунайських портів для експортних вантажів, як це було на початку повномасштабного вторгнення. Однак, за словами експертів, немає підстав очікувати відновлення обсягів 2022 року.
Експерти підкреслюють, що порти Дунаю мають обмежений флот, і їхня пропускна здатність значно менша. Додаткові труднощі створює дорожча логістика, а також складнощі з перетином кордону для водіїв, що підвищує загальну вартість фрахту на рівень портів Великої Одеси.
Крім того, Росія може активізувати обстріли дунайської портової інфраструктури, щоб перешкоджати роботі української логістики, зазначає експерт Казанін. Наразі основний вантажопотік у портах Рені та Ізмаїла складають імпортні товари — добрива, метали та руда.
«Порти Дунаю можуть бути зручними для невеликих вантажів, але очікувати підвищеного попиту на їх послуги, як це було на початку 2022 року, немає підстав», — резюмував директор TEUS.
Нагадаємо, найбільші судноплавні компанії на Дунаї зазнають серйозних збитків і закликають Європейський Союз втрутитися в ситуацію.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!