Україна переходить на європейські габаритно-вагові норми

Уряд підтримав постанову щодо лібералізації перевезень великогабаритних і великовагових вантажів, яким зокрема впроваджують європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень. Про це інформує пресслужба Міністерства інфраструктури.
“Минулого року ми розпочали масштабну реформу системи габаритно-вагового контролю. Нам уже вдалося запустити близько 100 майданчиків WIM та посилити адміністративну відповідальність за перевантаження. Як наслідок, кількість порушень, у порівнянні з попередніми роками, знизилась у понад 30 разів”-, розповів очільник міністерства Олександр Кубраков.
Наступний крок, за його словами, перехід на європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень.
Читайте: Власники фур з 1 жовтня отримують штрафи за перевантаження фур
“Тривалий час перешкодою для цього були технічні характеристики українських доріг. Переважна їх частина будувалась ще в радянські часи і не була розрахована на сучасні навантаження”, — розповів Кубраков.
Зокрема, в ухваленій постанові деталізовано та уточнено максимально допустимі навантаження на вісь в залежності від кількості осей та міжосьової відстані.
З 1 жовтня 2021 року в Україні запроваджена фіксація адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі.
Зокрема, ці зміни передбачають:
▪ запуск фіксації правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті за допомогою системи зважування в русі (WIM);
▪ встановлення паритетної відповідальності учасників ринку вантажоперевезень;
▪ посилення відповідальності за невиконання законних вимог інспекторів Укртрансбезпеки;
▪ впровадження відповідальності за відмову або ухилення від проходження габаритно-вагового контролю;
▪ посилення адміністративної відповідальності за перевезення пасажирів і вантажів без необхідних документів.
Нагадаємо, на Миколаївщині затримали шість фур з перевантаженням.
Наталія Марченко