Логістика

Польські перевізники втрачають мільйони: як блокування українського зерна впливає на логістичний сектор

Транспортні компанії та порти Польщі залишаються без роботи через річну заборону на імпорт українського зерна, тоді як сусідні країни отримують прибутки.

Польські транспортні компанії, портові термінали та логістичні оператори зазнають мільйонних збитків через тривалу заборону на імпорт українського зерна. У той час як Румунія, Німеччина та Туреччина активно обробляють українську сільгосппродукцію, польська інфраструктура залишається без роботи, що призводить до масових скорочень та економічних втрат.

Про це повідомляє Rynek infrastruktury.

За останній рік польський логістичний сектор втратив значну частину доходів через відсутність українського зерна на своїх терміналах. Як заявила генеральний директор групи CSL Лаура Головач, ситуація стала критичною для багатьох компаній, які традиційно займалися перевалкою української сільгосппродукції.

“Польські термінали практично порожні і несуть величезні експлуатаційні витрати без жодного доходу. Ми бачимо, як інші країни успішно обробляють українське зерно, запобігаючи його потраплянню на свої внутрішні ринки, але в Польщі цією проблемою ніхто не займається”, – наголосила Головач.

Заборона на імпорт українського зерна до Польщі діє з 15 квітня 2023 року і стосується пшениці, кукурудзи, ріпаку та соняшнику. Хоча офіційний Варшава дозволяє транзит через свою територію, обсяги таких перевезень значно скоротилися через активність польських аграріїв, які неодноразово блокували кордон з Україною.

Нагадаємо, у лютому-квітні 2023 року польські фермери влаштовували масові акції протесту, вимагаючи повної блокади українського агроекспорту. Незважаючи на тимчасове послаблення напруженості, заборона на ввезення ключових культур так і не була знята, що продовжує впливати на економічну ситуацію в польському транспортному секторі.

Марченко Наталія

У журналістиці з 2014 року. Старший редактор стрічки новин landlord

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку