У світі, де мільйони товарів щодня перетинають кордони та океани, кожен із них має власний маршрут, що пролягає через порти, склади та виробництва. Щоб цей шлях був максимально ефективним і безперебійним, його потрібно грамотно організувати.
Наразі ринок митно-брокерських послуг в Україні переповнений. Є багато компаній, які беруться за все підряд. Але за браком досвіду надалі створюють додаткові проблеми клієнту. Перевагою компанії TVL є знання своєї справи у найменших деталях, які пізнаються лише з практики. Про них ніде не прочитати.
“Нас обирають, тому що ми працюємо на випередження, заздалегідь прораховуючи виникнення можливих проблемних нюансів у логістичних маршрутах або митному оформленні”, – наголошує менеджер із логістики Семен Семенюк.
Які помилки найчастіше виникають, та як їх можна уникнути?
- Неправильний код УКТ ЗЕД у документах призводить до того, що вантаж потрапляє під обмеження і вимагає додаткових дозволів. Через це вантаж може затриматися на кордоні на кілька днів або навіть тижнів, а компанія-імпортер отримає штрафи. Так само потрібно буде відкоригувати декларацію. Ефективніше у такій ситуації буде залучення досвідчених митних брокерів, які знають класифікацію товарів і можуть провести попередній аналіз кодування перед оформленням. Навіть якщо ви везете схожий товар, що вже раніше оформляли – перевіряйте актуальність коду УКТ ЗЕД та норм митного оформлення. Законодавство змінюється, і те, що було нормою вчора, може стати порушенням завтра.
- Митниця не приймає заявлену вартість вантажу у зв’язку з відсутністю документів, що її підтверджують. В результаті цього відбувається донарахування мита і ПДВ, та вантаж блокується до моменту вирішення питання. Аби цього уникнути, слід підготувати всі необхідні документи: комерційні інвойси, транспортні накладні, контракти, платіжні доручення. Краще – заздалегідь погодити митну вартість із брокером.
- Неповний пакет документів для митниці теж призводить до затримок оформлення, додаткових витрат на зберігання і навіть можливість повернення вантажу. Тому брокери рекомендують складати чек-лист необхідних документів для кожного виду операцій (імпорт, експорт, транзит, тимчасове ввезення) та попередньо їх узгоджувати з ними.
- Відсутність попереднього митного оформлення спричиняє затримку транспортного засобу на кордоні, адже воно потрібне для в’їзду в Україну та подальшого перевезення вантажу до внутрішньої митниці. Уникнути цього можна, замовивши митне оформлення у брокера TVL ще до прибуття вантажу на кордон.
Практика показує, що більшість проблем на митниці виникають через неуважність до деталей та незнання якихось нюансів митних процедур. Співпраця із досвідченими брокерами, які знають, як зробити це правильно і безпроблемно, допоможе пройти процедуру швидко і без проблем.
Компанія TVL супроводжує митне оформлення вантажів “під ключ”: від консультації до проходження кордону. Практика свідчить, що співпраця із кваліфікованими брокерами дозволяє уникнути до 80% потенційних проблем в оформленні вантажів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!