Фрахтові ставки на судноплавному ринку продовжують утримуватися на низькому рівні через дефіцит замовлень і низький попит на судна.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
Зокрема, тарифи для «костерів» (малотоннажних суден) з дунайських портів залишаються на рівні попереднього тижня, за винятком невеликого зниження на $1 у напрямку Східного Середземномор’я.
Транспортні витрати на баржові перевезення у напрямку Русе та Сілістри також залишаються стабільно низькими, як і фрахтові ставки на судна типу «хендісайз». Проте спостерігається зростання тарифів на «панамакси» у напрямку Південного В’єтнаму на $1, тоді як вартість транспортування до Китаю знизилася на аналогічну суму.
Актуальні ринкові ставки на транспортування з річкових портів виглядають наступним чином:
- Ізмаїл — Констанца, Румунія (1-3 тис. т): €10
- Ізмаїл — Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. т): €16
- Ізмаїл — східне узбережжя Греції (5-7 тис. т): $19-20
- Рені — Мармара, Туреччина (5-7 тис. т): $17-18
З морських портів:
- Чорноморськ — Ізраїль (30-35 тис. т): $29-30
- Чорноморськ — Південний Китай (60-65 тис. т): $50-51
- Чорноморськ — Південний В’єтнам (60-65 тис. т): $47-48
Фахівці вважають, що поточний рівень фрахтових ставок може зберегтися, якщо не з’являться нові фактори, що вплинуть на попит та пропозицію на ринку судноплавства.
Нагадаємо, фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються під тиском фрахтувальників.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!