Новини / Логістика     10 серпня 2024 10:27

Фрахтові ставки на перевезення зерна з України залишаються під тиском фрахтувальників


На Причорноморському ринку перевезення зернових з України продовжує зберігатися дисбаланс між вантажем і тоннажем, що дозволяє фрахтувальникам диктувати умови.

Про це повідомила компанія ASAP.

Незважаючи на серпень, замовлення на перевезення зерна не зростають, і це негативно впливає на позиції судновласників.

Фрахтові ставки на перевезення зерна з глибоководних портів Одеси залишаються стабільними в сегменті панамаксів. Наприклад, перевезення кукурудзи або пшениці до південного Китаю коштує 50-52 USD/т, до Бангладеш – на тому ж рівні, а до південного В’єтнаму – 46-47 USD/т.

Проте власники суден хендісайз зіткнулися з погіршенням умов. Фрахт для перевезення кукурудзи з Одеси до східного Середземномор’я знизився на 2 USD/т до 18-20 USD/т, до східного узбережжя Італії – до 20-22 USD/т, а до Іспанії – до 22-24 USD/т. Фрахт до Тунісу знизився на 1 USD/т до 23-25 USD/т.

Ставки на перевезення костерами з дунайських портів України залишаються відносно стабільними, але власники барж змушені знижувати ціни через обмежену кількість замовлень. Зокрема, фрахт баржі для перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи знизився до 10 EUR/т, а перевезення насіння соняшнику до Русе чи Сілістри – до 16 EUR/т.

Таким чином, фрахтувальники продовжують диктувати свої умови на тлі дисбалансу на ринку, що створює додаткові виклики для судновласників у Причорноморському регіоні.

Нагадаємо, фрахтові ставки на перевезення зерна з українських портів підвищились у сегментах “панамаксів” і барж, тоді як у сегментах “костерів” та “хендісайзів” значних змін не відбулося.

Новини за темою:  Революція в аграрній логістиці: Україна запускає будівництво 400 зерносховищ та мережі сухих портів

Читайте також

Матеріали по темі