Ринок морських перевезень залишається стабільним, однак напруження між вантажовідправниками та судновласниками не зменшується. Замовники вимагають подальшого зниження ставок через надлишок тоннажу, тоді як власники суден наполягають, що тарифи вже досягли мінімального рівня і подальше їх зменшення може зробити перевезення нерентабельними.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
Ситуація на ринку морських перевезень залишається напруженою. Вантажовідправники посилаються на нестачу стабільних вантажів і надлишок флоту, аргументуючи необхідність зниження ставок. Судновласники, зі свого боку, наголошують, що нинішній рівень тарифів уже знаходиться на мінімальній межі рентабельності, тому подальше здешевлення послуг загрожує економічною доцільністю перевезень.
Згідно з актуальними ринковими ставками транспортування:
-
З річкових портів:
• Ізмаїл – Румунія (1-3 тис. т) – 8-9 євро/т;
• Ізмаїл – східне узбережжя Італії (5-7 тис. т) – 26-28 доларів/т. -
З морських портів:
• Чорноморськ – східне узбережжя Італії (30-35 тис. т) – 15-16 доларів/т;
• Чорноморськ – східне узбережжя Іспанії (25-30 тис. т) – 16-18 доларів/т.
Експерти зазначають, що подальший розвиток ситуації залежатиме від загального стану світової торгівлі та рівня попиту на перевезення. Якщо баланс між обсягом вантажів і доступним тоннажем не зміниться, боротьба за ставки фрахту між учасниками ринку триватиме.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!