Новини / Технології     26 червня 2020 15:07

Компанія АСТАРТА оптимізує складські процеси

На підприємствах агропромислового холдингу почали впроваджувати систему управління складськими процесами та логістикою AgriChain Barn

На підприємствах агропромислового холдингу АСТАРТА-КИЇВ почали впроваджувати систему онлайн-управління складськими процесами та складською логістикою AgriChain Barn, яка складається з мобільного додатку та модуля, інтегрованого в облікову систему 1С. Після навчання співробітників було проведено інвентаризацію та маркування особливо цінних ТМЦ за допомогою нової програми, видача та надходження ТМЦ здійснюються за оновленими процесами.

«Автоматизація бізнес-процесів в АСТАРТА триває вже декілька років, оптимізація складського управління — це один з етапів загального процесу з підвищення ефективності агровиробництва. На базі AgriChain Barn ми починаємо відстежувати особливо цінні ТМЦ завдяки маркуванню, а також контролювати залишки на складі не лише в кількісних, але й в якісних показниках, адже своєчасне внесення якісних засобів захисту рослин є однією зі складових гарного врожаю. За допомогою системи ми плануємо оптимізувати логістичні витрати, автоматизувати документообіг, зробивши процес обслуговування складського господарства більш продуктивним. Наразі система проходить пілотне впровадження на трьох підприємствах, до кінця року ми плануємо впровадження на всіх підприємствах холдингу», — розповів Вадим Скрипник, директор департаменту сільськогосподарського виробництва АСТАРТА-КИЇВ.

Система AgriChain Barn є частиною багатомодульної платформи для управління агробізнесом AgriChain, що об’єднує рішення по управлінню земельним банком, агровиробництвом, моніторингом посівів, складом, закупівлями і поставками ТМЦ, контролем роботи техніки та ремонтів, логістики ТМЦ та продукції.

Система включає такі можливості:

• контроль надходження ТМЦ (бізнес-процес планування поставки);
• організація приймання на склад основних груп ТМЦ з урахуванням якості, термінів придатності, тари та серій постачальника; оформлення повернень постачальнику;
• контроль видачі ТМЦ (бізнес-процес по заявці на видачу; бізнес-процес по переміщенню товару або тари; фіксація передачі ТМЦ у мобільному додатку підписанням електронним підписом з боку учасників; контроль обороту залишків);
• маркування ТМЦ (призначення унікального ідентифікатора особливо цінним ТМЦ (одиниці або комплектації); налаштування переліку ТМЦ, що потребують маркування; відстеження руху ТМЦ від приймання на склад до повернення та утилізації тари);
• утилізація (бізнес-процес по руху та утилізації тари; підписання акта комісією в мобільному додатку за допомогою електронного підпису);
• звітність та документообіг (синхронізація документів між мобільним додатком та 1С; історія руху ТМЦ; фактичні залишки та обороти ТМЦ на складі);
• інвентаризація (бізнес-процес інвентаризації ТМЦ; підписання акта комісією в мобільному додатку за допомогою електронного підпису).

«Основне завдання модуля AgriChain Barn — це побудова ефективної складської логістики з використанням додаткового обладнання (термінали збору даних, принтери штрих-кодів, сканери), що дозволяє якісно управляти складським господарством, рухом ТМЦ, контролем руху та утилізації тари, таким чином оптимізувати логістичні витрати та складські залишки», — пояснила Наталія Богачева, директор IT-компанії AgriChain.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що Центр партнерської взаємодії АСТАРТА запрошує до співпраці

Читайте також

Матеріали по темі

Технології        29 травня 2020 18:01

Як зробити ризики своєю ринковою перевагою

Технології        26 травня 2020 20:45

COVID-19 прискорив розвиток IT-індустрії

Технології        25 травня 2020 18:37

Як організувати ефективний моніторинг посівів