Він повідомив, що компанія вже шість місяців зволікає із запуском нового заводу у Волинській області через постійні повітряні небезпеки, брак будівельників і робочої сили, але планує запустити завод у березні 2025 року.
Дзанеллі наголосив, що уряду варто актуалізувати зв’язок із бізнесом і допомагати йому розвивати економіку, щоб інвестори могли знайти розуміти перспективи реалізації своїх інвестицій. Особливо у випадку, коли майбутня фабрика експортуватиме 85% своїх виробів і буде робити внесок у бюджет країни і впливатиме на європейські ринки.
За його словами, незважаючи на війну український споживчий ринок розвивається, зокрема, в сегменті споживчих товарів.
«Обсяг, а також цінова політика будуть основною силою його зростання. Це буде результатом постійної корекції та адаптації бізнес-моделі, яка досить сильна в Україні. Ринок втратив (через повномасштабну війну, — прим. ред.) 10 мільйонів споживачів, але зростання продовжується. Є багато трендів, велика поляризація. Споживачі хочуть бачити швидший і швидший процес. Бізнес розуміє таку фантастичну тенденцію і кидається в цю гру», — розказав Дзанеллі.
Нагадаємо, у травні 2023 року стало відомо, що Nestlé почала будувати нову фабрику з виробництва вермішелі у Смолигові Волинської області. Інвестиції в новий проєкт складають 40 млн швейцарських франків (близько $45 млн).
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!