Найбільший столичний виробник хліба і хлібобулочних виробів ПАТ «Київхліб» розпочав експорт своєї продукції до США. Про це повідомляє Інтерфакс.
«Київхліб» відправляє на експорт 35% виробленої продукції в сегменті тривалого зберігання, 65% реалізує на внутрішньому ринку.
«На сьогодні стоїть завдання по продукції тривалого зберігання вийти 50/50. У середньому в місяць ми експортуємо 150-160 тонн продукції», – каже голова правління компанії Володимир Череда.
Рентабельність відправленої на експорт продукції в середньому становить 30%, реалізованої на внутрішньому ринку – 8-9%.
«Ми відправляємо на експорт продукцію тривалого зберігання – пряники, соломку, сухарики, сушку. Найбільше – в Німеччину. Поставляємо продукцію в Середню Азію, країни Балтії, Ізраїль, Канаду. Здійснили перші поставки на американський ринок, куди експортуємо пряники і заморожені торти» , – каже Череда.
До слова, у виробництво заморожених напівфабрикатів хліба для експортних поставок «Київхліб» має намір інвестувати 5-7 млн грн.
Виробничі потужності підприємства – 550 тонн хлібобулочних і 10 тонн кондитерських виробів на добу. Асортимент продукції – 250 найменувань. До складу компанії входять дев’ять виробничих майданчиків у столиці та Київській області.
Проводячи аналіз ринку хлібобулочних виробів, експерти Економічного дискусійного клубу відзначили, що виробництво хліба в Україні, порівняно з показниками 2000 року, скоротилося в два рази. Основний покупець українського хліба – Азія.
Згідно з офіційною статистикою, в 2016 році хлібні комбінати й підприємства виробили 1,123 млн тонни хліба, а це трохи більше 100 г хліба і хлібобулочних виробів на кожного українця в день.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!