Новини    01 листопада 2017 19:50

До 10 млн тонн агропродукції доцільно перевозити Дніпром


Відтепер транспортувати зерно залізницею обійдеться на 15% дорожче. Відповідний наказ Міністерства інфраструктури набув чинності 31 жовтня, повідомляє «Укрзалізниця».

«Кошти від індексації тарифів спрямуємо на модернізацію, будівництво та придбання рухомого складу, інфраструктуру. Це стабілізує роботу галузі та допоможе наростити обсяги перевезень», — коментує Євген Кравцов, в. о. голови правління «Укрзалізниці». Тільки на оновлення рухомого складу до 2021 року передбачається 108 млрд грн.

Востаннє тарифи на вантажні перевезення змінювались у квітні 2016 року. Однак за три роки логістика зернових «Укрзалізницею» подорожчала на 88%, підрахували експерти.

Кожне підвищення тарифів послаблює конкурентні позиції залізниці, додаючи переваг альтернативним видам транспорту. І якщо в автоперевезень можливості обмежені, то річку аграрії лише почали освоювати.

«Підвищення залізничних тарифів на 15% збільшує потенціал Дніпра приблизно на 9-10 млн тонн. Вантажі не підуть по річці завтра. Проте це стає економічно обґрунтованим», — розповів cfts.org.ua Андрій Шкляр, керівник експертного напрямку ЦТС-Консалтинг.

Найбільші агрокомпанії, які транспортують продукцію річкою, — це «УкрАгроКом» та «Гермес-Трейдинг», «НІБУЛОН». Остання має власний флот та займається днопоглибленням водних артерій.

Ще немає новин у цій стрічці ...