Про це повідомляє Latifundist.com.
Інспектори Держекоінспекції звинуватили судно MANZANILLO у завданні навколишньому середовищу збитків на суму $ 9055,37, провівши аналіз проб баластних вод, але не пред’явивши доказів забруднення саме від цього теплохода.
Читайте: ТОП-10 країн, економіка яких стане найбільшою у світі до 2030 року
Перевірка відбувалася без попереднього повідомлення морського агента і капітана судна. Це при тому, що минулого року було внесено зміни до законодавства України, в результаті яких екоінспектори тепер не мають повноважень оглядати судна і самостійно підніматися на борт.
«Робиться це, як правило, для отримання хабара за те, щоб судно швидше полишило порт, тому що судновласник несе збитки за простій (десятки тисяч доларів на добу), а фрахтувальник – за порушення термінів поставки вантажу», – пояснила виконавчий директор громадської спілки «Асоціація морських агентств України» Ксенія Підручна.
Landlord раніше публікував рейтинг ТОП-5 найбільших портів України.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!