Новини / Логістика     24 січня 2019 12:15

Альтернативна залізниця: Кернел пропонує аграріям об’єднуватися в перевезенні зерна

Кернел розпочав втілення проекту, який допоможе аграріям зменшити збитки через брак вагонів УЗ. Компанія пропонує колегам об’єднуватися і самим формувати рухомі склади, щоб перевозити своє зерно. Перший спільний потяг уже доправив продукцію в порт «Чорноморськ».

Про це повідомляє biz.liga.net.

Замість того, щоб подавати заявки на вивезення зерна Укрзалізниці, Кернел пропонує агрокомпаніям формувати рухомі склади і маршрути самостійно.

В чому ідея?

  • Створено онлайн-платформу Transithub, за допомогою якої формуються нові маршрути і рухомі склади для перевезення агропродукції. Інформація про маршрут публікується на сайті платформи і в телеграм-каналі.
  • Користування самим сервісом безкоштовне, компанії витрачаються тільки на оренду залізничної техніки.
  • Більшу частину вагонів навантажують на елеваторах Кернела, учасники доукомплектовують склад своїми вантажами.
  • Склад формують як з вагонів УЗ, так і з власного вагонного парку Кернела.

Як аграрії і трейдери можуть взяти участь?

  1. Зареєструватися на платформі.

2. Подати заявку, в якій вказати точки навантаження зерна, назву культури, кількість потрібних вагонів і бажаний період навантаження.

  • Учасники можуть доповнювати маршрут поїзда зупинками на зручних для них залізничних станціях.
  • Кінцева ціна на перевезення формується після остаточного затвердження маршруту.

ЧитайтеАвтоперевезення зернових у 2018-му зросло на 12%

На платформі зареєструвалися такі компанії, як Астарта, МХП, Агропросперіс, Суффле Агро та інші. Проте поки новими можливостями скористалися лише сам Кернел і Almeida Group.

Переваги

Вигідно аграріям і трейдерам, які везуть товар з невеликих елеваторів.

(Укрзалізниця віддає пріоритет великих об’єктам, на яких можна відразу завантажити рухомий склад з 54 вагонів. Зерносховищ з такою потужністю в Україні тільки 70 з майже 900.)

Ризики

Усі магістральні локомотиви перебувають у власності УЗ. Оскільки тяги в Україні бракує, то щоб орендувати локомотив, необхідно максимально завантажити поїзд.

Наприкінці минулого тижня було сформовано перший спільний потяг з 53 вагонів-зерновозів, який вирушив за новим маршрутом у порт «Чорноморськ». Усі вагони в ньому завантажили за 30 годин – на 18 годин швидше за норму. Планується, що склад курсуватиме залежно від заявок трейдерів.

Новини за темою:  Україна витрачає на імпорт сиру в 4 рази більше, ніж заробила на експорті

Landlord раніше повідомляв про те, що Володимир Омелян запропонував революційну схему розподілення вантажних вагонів.

 

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також