В середині вересня у Полтавській області пройшов День поля ASTARTA Select від одного з найбільших агрохолдингів України «Астарта». На захід зібралися близько 200 агрономів, фермерів та інших партнерів компанії. Учасники події спостерігали за роботою сучасної сільськогосподарської техніки, відвідали демонстраційний полігон із гібридами цукрового буряка, оглянули демополя, засіяні соняшником, кукурудзою та соєю. Та головним акцентом Дня поля стала презентація нового бренду від агрохолдингу «Астарта» — ASTARTA Select.
За словами представників агрохолдингу, цей напрям сприятиме розвитку співпраці з колегами-сільгоспвиробниками.
«Бренд ASTARTA Select народився як результат багаторічної роботи нашого холдингу у сфері насінництва, аналізу ґрунтів, агрономічних досліджень, точного землеробства. Досі всі ці технології та потужності були направлені лише на власні потреби, — розповідає операційний директор агрохолдингу Желько Ерцег. — Ми багато років повністю забезпечуємо себе насінням сортів сої та пшениці. Наразі ми досягли того рівня розвитку технологій вирощування, доробки насіннєвого матеріалу, що дозволяє нам поділитися своєю експертизою та насінням на ринку».