Новини    05 листопада 2017 19:17

Аграрії забезпечені зерновозами наполовину


Проблема наявності зерновозів турбує практично всіх власників елеваторів. Як і торік, спостерігається гострий дефіцит. Про це говорять учасники ринку, опитані журналом Landlord.

«Цього року вагонів більше не стало, навпаки, їх кількість зменшилася. За ранніми зерновими вже відчувалося, що торішня проблема може повторитися», — нарікають в «Агротрейд».

За інформацією Дмитра Шмокарєва, директора департаменту логістики ПАТ «ДПЗКУ», в середньому рівень забезпечення його підприємства зерновозами нещодавно становив лише 45–50%, що суттєво вплинуло на обсяги перевалки й експорту.

При цьому ПАТ «Укрзалізниця» визнає, що ситуація із забезпеченістю зерновозами не поліпшується. Робочий парк його власних вагонів-зерновозів за 12 місяців збільшився лише на 33 одиниці — до 10 875 шт. (станом на 1 вересня 2017 року). Несправними, як і раніше, є понад 700 вагонів (737 проти 775 роком раніше). Відповідно до Програми оновлення рухомого складу до 2021 року, передбачається придбати орієнтовно 4200 вагонів-зерновозів, із них 700 одиниць — наступного року.

Ще одна проблема – несвоєчасне подання локомотивів на елеватори, їх часті поломки, низька якість залізничних колій тощо.

«Ні якісних, ні кількісних змін у рухомому складі «Укрзалізниці» цього сезону не спостерігається. Об’єктивно слід визнати, що це комплексна проблема, яку неможливо розв’язати за сезон», — резюмує Руденко.

Загалом 75% логістики зерна здійснюється залізницею, решта – автомобільним та річковим транспортом.

Новини за темою:  Переробники просять 30% кешбеку на український сир для конкуренції з імпортом
Ще немає новин у цій стрічці ...