Нам вдається об’єднувати людей
Юрій Сава, заступник керівника комерційного відділу «Євраліс» у Західному регіоні

У компанії вже понад 10 років

До «Євраліс» я прийшов восени 2009 року. На той час вона мала імідж перспективної селекційної компанії, яка, однак, ще не могла на рівних змагатися зі світовими гігантами. Та вже тоді її портфель продукції вирізнявся на ринку, так само як і підходи до роботи з аграріями.

До того часу я мав вже досить значний досвід роботи в галузі. Працював і в хімічних компаніях, і в дистрибуції, і у відомому агрохолдингу «Мрія». Перехід до «Євраліс» зайняв майже пів року. За цей час відбулося три зустрічі, під час яких ми досягли згоди.

Людям потрібні комфортні умови роботи

Сьогодні нам вдалося сформувати потужну команду у Західному регіоні. До неї входять здібні активні менеджери, які тісно взаємодіють із технічними консультантами.

Сам інститут окремих агрономічних консультантів — це результат впровадження оновленої маркетингової стратегії, яка була започаткована із приходом Найджела Твейтса на посаду генерального директора «Євраліс Україна».

Найджел організував три великих зібрання працівників «Євраліс» у Києві, Дніпрі та Львові, під час яких запропонував кожному внести пропозиції щодо покращення роботи на ринку та внутрішньої організації компанії. У результаті був напрацьований пакет пропозицій, що був узятий за основу нової маркетингової стратегії нашої компанії. Як зізнався згодом Найджел Твейтс, усі нововведення на 80% збіглися з його міркуваннями. Отже, ми вочевидь все зробили правильно.

У першу чергу був кількісно та якісно розширений штат. Раніше у нас був просто маркетинг, а тепер ми маємо і стратегічний, і операційний, і технологічний маркетинг. Усі люди — на своєму місці, і кожен конкретно займається визначеним напрямом.

Підібрати класну команду — непросто. Нам це вдалося, однак це лише половина справи. Важливо також створити людям комфортні умови роботи. І справа не лише у грошах. Людина повинна відчувати, що вона на своєму місці та що її цінують.

Такі самі чудові стосунки у нас складаються з колегами з інших відділів «Євраліс». Хоча ґрунтово-кліматичні умови у нас різні, ми однаково регулярно контактуємо та обмінюємося досвідом. Я скажу більше: наша справа об’єднує людей з різних областей з різними переконаннями. У зв’язку з цим мені пригадується спільний семінар, який ми проводили у Закарпатті для фермерів зі Східного та Західного регіонів. Люди відразу ж знайшли спільну мову і гаряче обговорювали різні агрономічні питання та обмінювалися досвідом.


«Євраліс» пропонує унікальне рішення

Ці зміни збіглися у часі з якісним оновленням нашого асортименту посівного матеріалу. Від початку моєї роботи в компанії «Євраліс» змінилося вже три портфоліо продукції. І я скажу, що ще ніколи ми не мали такої потужної комплексної пропозиції.

Ми бачимо істотне зростання попиту на наше насіння, зокрема йдеться про кукурудзу Золотої лінії «Євраліс», про такі гібриди, як Фарадей, Креатив тощо. Ми працюємо у Західному регіоні, і у Тернопільській та Хмельницькій областях за сприятливої погоди аграрії можуть отримувати по 14–16 т/га кукурудзи і від 10 т/га — за менш сприятливих умов. Конкуренція тут надзвичайно висока, тому нам особливо приємно відзначити те, що насіння «Євраліс» стабільно посилює свої позиції. Так, наприклад, ми три роки поспіль посідаємо перші місця за урожайністю в конкурсі, який проводить відома компанія «Агропродсервіс».

Так само ми маємо відмінні пропозиції по ріпаку. Це як перевірений впродовж майже двох десятків років гібрид Гідромель, що за будь-яких умов дасть мінімум 3 т/га, так і нові гібриди, такі як Дарко чи Імперіо. Це стійкі до полягання, осипання, хвороб та інших стресових чинників гібриди, які демонструють дуже високу врожайність.

Аналогічні характеристики стосуються практично усіх позицій нашого портфоліо. І дуже важливо, аби люди, які їх пропонують клієнтам, були на висоті з агрономічної точки зору. Тому ми постійно провадимо додаткове навчання наших менеджерів, щоб вони фахово могли спілкуватися з найбільш підкованими в агрономічному плані співрозмовниками.

Однак при цьому свіжим ковтком повітря стало включення до штату «Євраліс» спеціальних технічних консультантів у процесі впровадження оновленої маркетингової стратегії. Це люди, які мають поглиблені знання як у плані нашої продукції, так і агрономії загалом. З їх появою ми стали ще ефективніше спілкуватися з клієнтами, адже вони нам постійно телефонують і радяться щодо тих чи інших елементів технології вирощування.

Як я вже казав, завдяки оновленій маркетинговій стратегії нам вдалося краще зосередитися на своїх основних функціях і більше сил витрачати на спілкування з фермерами. Так, останніми роками у нас з’явилося дуже багато нових невеликих господарств площею по декілька сотень гектарів. Їх засновники — активні розумні люди, які усвідомлюють переваги поєднання якісного посівного матеріалу та ефективної агрономічної підтримки.

До того ж «Євраліс» пропонує просто унікальне рішення на ринку — усе наше насіння продається у мішках вже обробленим інсектицидним протруйником. Тобто ми заощаджуємо нашому клієнту час та кошти. Врахуйте, що далеко не всі господарства мають змогу нормально протруїти насіння у себе на базі.

Через карантин у нас дещо змінився ритм роботи. Побільшало онлайн-конференцій та вебінарів, віртуальних нарад. Однак аграрії прагнуть живого спілкування і хочуть побачити посіви не на моніторі, а наочно. Ми йдемо їм назустріч і робимо що можемо — у межах карантинних вимог. Вивозимо невеликі групи фермерів на поля і провадимо живе спілкування.

Ми розвиваємося, і найважливіше, що це відчувають наші клієнти. Наші агровиробники — освічені люди. І я відчуваю справжнє професійне задоволення, коли вони сприймають мої логічні аргументи щодо переваг нашої пропозиції.



Текст:
ігор павлюк
ФОТО:
надано пресслужбою компанії