- Знаючи агробізнес, його потреби, сподівання, ми виявили зони для розвитку всередині банку. Ми зрозуміли, що персонал банку, від аналітиків до керівників відділень, необхідно навчити розуміти аграрія, щоб ефективно вирішувати спільні завдання. «Агро школа» — це система навчання наших співробітників, яким ми показуємо весь цикл агровиробництва, нюанси аграрного бізнесу, вплив сезонних чинників. У результаті для них чисті цифри знаходять сенс. Співробітники починають розуміти: які інвестиції необхідні в тому чи іншому випадку, коли саме вони почнуть приносити прибуток, які чинники на це впливатимуть. Висновки вони роблять на основі інформації, отриманої безпосередньо від наших клієнтів у господарствах.
Це дуже цікавий досвід. Причому він цікавий не лише співробітникам банку в Україні, але й за її межами — в Італії, Сербії, Польщі. Не відкидаю, що зрештою проект стане міжнародним. За кордоном портрет типового аграрія трохи інший. Розмір земельного банку фермера в Європі не перевищує 100 га, а в Україні ми з такими клієнтами поки навіть не працюємо. Але про технології, інновації, ефективність та конкуренцію думають усі.