Зернові технології 2018     10 місяців тому

Виробник добрив: На українському ринку агрохімії місця вистачить всім


Василь Мельникович директор ТМ «ДоброДІЙ» та ТОВ «Майбутнє будуємо разом», розповів журналістам LANDLORD про ситуацію на українському ринку добрив.

Розкажіть, будь ласка, які ваші враження від цієї виставки?

Ми задоволені виставкою, третій рік працюємо тут, хоча під торговою маркою виробляємо добрива вже 10 років. Сім років ми вважали, що ми ще не готові до виходу на виставку, розпочинали з прямих продажів.  Працюємо третій рік, але вже є клієнти, котрі багато про нас знають, які дякують за нашу роботу і впевнені у наших менеджерах. Компанія є виробником. І ми, як виробники, безпосередню, на ринку не працюємо. У нас є ексклюзивний дистриб’ютор – вінницька фірма «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ». Виробництво знаходиться у Київській області Макарівському районі. Ми працюємо по одному каналу збуту. Співпрацюємо з ними вже близько 7 років і задоволені їх роботою. Вони працюють по позакореневому підживлені тільки з нами і відносяться до нашого продукту як до свого. І тому це дає нам змогу знати та реагувати на потреби ринку і готувати такі продукти, які ринок потребує на сьогоднішній день. З семи добрив «ДоброДІЮ» – є комплексні добрива – органічно-мінеральні добрива.

На цю виставку Ви приїхали з якимись новими продуктами чи з класикою?

Цього року ми маємо і нові продукти, і продукти, які на ринку вже давно. Новий продукт, який ми у цьому році виводимо – Добродій калій актив. Він унікальний тим, що додаєм концентрат калію до 175 г на літр калію ефективного, який, практично, споживається на 100%. Та комплекс спеціально підібраних концентратів металів. Це новий продукт, який у минулому році ми обкатували як концепт, а у цьому році вже виводимо на ринок. Він дуже добре показав свою роботу.

Хто Ваш основний покупець? Куди постачаєте свою продукцію?

Компанія «ПОДІЛЛЯАГРОЗАХИСТ» має філіали по всій Україні. Це вінницька компанія і вона розвивалася, в основному, з центрального регіону. Зараз основні регіони, де ми починаємо у цьому році потужно розвиватися – Запорізька та Одеська області, тримаємо Західний регіон.

Скажіть, будь ласка, як Ви вважаєте, який обсяг ринку виробників мінеральних добрив?

Якщо чесно, ми не проводили спеціальних досліджень, тому не буду говорити про обсяг. Але радує те, що багато на цій виставці українських виробників представлених, саме в сегменті рідких добрив з позакореневим підживлення. Я не можу говорити про добрива для основного підживлення, а для позакореневого дуже багато добрив, багато цікавих розробок. Тому приходиться бути завжди у тонусі.

Які заводи Ви вважаєте основними конкурентами, саме українського виробника?

Моя особиста позиція така, що ми не маємо ніяких конкурентів, не слідкуємо за конкурентами. Ринок України настільки об’ємний, потужний, що на всіх місця вистачить ще на 5-10 років. Кожен має свої переваги, має свого виробника. Наші виробники шукають, постійно змінюють, проводять досліди з різними компаніями – один рік одна компанія краще, другий – інша. Тому дуже важко втримати, навіть, свого перевіреного покупця. Ринку вистачить на всіх. І конкуренції у цьому ринку, з моєї точки зору, майже немає.

А як щодо конкуренції українських та іноземних виробників?

Коли ми починали 10 років тому своє виробництво, вважалося, що Україна взагалі не має перспектив увійти, як конкурент, до іноземних виробників. Тоді  в основному це були і польські добрива, і більш якісні комплексні добрива. І ми дивилися на них, як на ціль до якої повинні прийти. На сьогоднішній день ми конкуруємо з усіма виробниками, можемо проводити польові дослідження, випробування з усіма добривами. І у багатьох випадках ми перемагаємо. Технологія, ті складові українського виробника, яку ми застосовуємо, стає унікальною у багатьох аспектах, без перебільшень можна сказати, що ми маємо унікальний продукт, який на крок або два попереду. Скажімо, цитрати металів, які ми застосовуємо, комплекс цитратів металів, який входить як частинка у наші комплексні добрива – це продукт завтрашнього дня або, навіть, післязавтрашнього.

З якими проблемами Ви стикаєтесь саме на Українському ринку? Що заважає вам розвиватись?

Знаєте, якщо у когось є проблеми – це його вина. Якщо мені щось заважає, то значить це я не допрацьовую.

Знаєте, хтось говорить, що, наприклад, «Укрзалізниця» не додає вагонів для перевезення добрив.

Дивіться, крім того, що я виробляю добрива, також є власником сільгосппідприємства. І ми знаємо у якій країні ми живемо, з усіма її проблемами. Я не хочу сьогодні зупинятися на цих питаннях. Відносно нас – ми відправляємо залізницею товари. Скажімо, логістика на сьогоднішній день така, що ми можемо доставляти товари поштою, девелоперськими компаніями, з цим проблем немає. Система доставки автотранспортом працює нормально, з цим також немає проблем. Важливий підхід керівника, навчання менеджерів і сама система організації виробництва і логістики. Тому ми не шукаємо проблеми. А якщо і шукаємо, то тільки у собі.

Чи чекаєте якихось сюрпризів на ринку у 2018 році? Якщо так, то які це можуть бути сюрпризи?

Я чекаю сюрпризу від того, що ми різко збільшимо рівень своїх продаж за рахунок того, що у минулому році ми заклали потужну базу якісного продукту. І багато виробників, які творчо підходять до роботи, повірили та перевірили наш продукт. І я чекаю того, що ми різко збільшимо свої продажі у цьому році. Я дуже позитивно налаштований, як це потрібно кожному виробнику.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Читайте також

Вас зацікавить