Зернові технології 2018     10 місяців тому

UKRAVIT презентує у 2018 році 7 нових розробок для різних сегментів ринку


В ході Восьмої міжнародної виставки «Зернові технології 2018» керівник відділу розвитку продуктів та сервісів ЗЗР компанії UKRAVIT – Олександр Мигловець розповів кореспонденту LANDLORD про новинки сезону, особливості роботи зі споживачем та про ризики 2018 року.

Які нові продукти Ви представляєте на виставці?

На сезон 2018 року і безпосередньо на виставці ми презентуємо 7 наших нових розробок для різних сегментів агропромислового сектору. Наприклад, це гербіцид ІМІ-ВІТ на основі імазамоксу, 40 г/л для захисту соняшника (стійких гібридів), сої та гороху від широкого спектру бур’янів. Для присадибних ділянок ми презентуємо двокомпонентний інсектицид контактно-системної дії призначений на знищення колорадського жука та інших шкідників на різних культурах. Також представляємо 5 мікродобрив, 4 з яких містять у своєму складі кремній. Це відносно новий елемент для України. Не скажу, що він є абсолютно новим, але відносно новим як для обробки насіння, так і для обприскування у період вегетації, це так звані листові обробки. Також пропонуємо одне з мікродобрив, яке у своєму складі містить високо- і низькомолекулярні поліетиленгліколі, багатоатомні спирти, амінокислоти, солі гумінових і фульвових кислот, бурштинову кислоту та інші карбонові кислоти, біогормональний комплекс, мікроелементи. Даний продукт має властивості стимулятора росту, кріопротектора, адаптогена, антистресанта, імунокоректора і прилипача.

Тобто ви охоплюєте практично всі сегменти ринку?

У компанії декілька основних напрямків: агропромисловий сектор, дрібне фасування (приватний сектор), мікродобрива та дезинфекція.

Коли виводите нові продукти, розраховуєте на ріст ринку?

Звичайно. Щорічно ринок засобів захисту рослин і мікродобрив зростає. До того ж ми експортуємо свою продукцію до інших країн-партнерів. Тому і для закордонних ринків реєструємо нові розробки залежно від тих проблем, що виникають у тамтешніх аграріїв і, які вони не можуть вирішити наявними інструментами. Ці засоби розробляються для того, щоб повністю задовільнити потреби іноземних споживачів і вирішити ті проблеми, які трапляються чи можуть трапитися на їх угіддях.

З якими викликами ви зіштовхуєтесь зараз?

Головний виклик – це конкуренція. Конкуренція – це завжди добре. Коли вона є, компанії змушені працювати над унікальністю продукту. Тому і ми у цьому ринку дуже швидко розвиваємося, створюємо інноваційні продукти, які відрізняються від існуючих. На ринку їм відводиться особливе місце.

У нас найбільша лінійка засобів захисту рослин – понад 140 продуктів. Вона дозволяє давати різні технічні рішення для різних культур (польових, овочевих, плодових та закритого ґрунту) залежно від регіональних особливостей, рівня інтенсифікації, різних типів господарств.

Приходячи в одну компанію, аграрій може отримати комплексне рішення всіх проблем: від протруювання до десикації. Йому вже не потрібно обирати один продукт в одної компанії, інший – у другої. Ми компанія-виробник і несемо відповідальність за той продукт, який виробляємо і реалізовуємо для них.

Чого очікуєте від нового аграрного сезону?

Прогнозують, що буде рання та затяжна весна. А коли рання та затяжна весна, завжди є певна загроза. Скажімо, у 2017 році, коли сніг випав у третій декаді квітня, це суттєво відбилося на плодово-ягідних насадженнях. Відповідно ціна на неї зросла. Тому зараз ми готуємося до викликів саме погодних: зміни гідро-термічних умов, змішаних температур, перепадів, що можливо призведе до стрес-факторів. І ми, спільно з аграріями, будемо вирішувати проблеми по мірі їх надходження.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Читайте також