Події / Рослинництво     03 березня 2018 15:41

UKRAVIT презентує у 2018 році 7 нових розробок для різних сегментів ринку


Які нові продукти Ви представляєте на виставці?

На сезон 2018 року і безпосередньо на виставці ми презентуємо 7 наших нових розробок для різних сегментів агропромислового сектору. Наприклад, це гербіцид ІМІ-ВІТ на основі імазамоксу, 40 г/л для захисту соняшника (стійких гібридів), сої та гороху від широкого спектру бур’янів. Для присадибних ділянок ми презентуємо двокомпонентний інсектицид контактно-системної дії призначений на знищення колорадського жука та інших шкідників на різних культурах. Також представляємо 5 мікродобрив, 4 з яких містять у своєму складі кремній. Це відносно новий елемент для України. Не скажу, що він є абсолютно новим, але відносно новим як для обробки насіння, так і для обприскування у період вегетації, це так звані листові обробки. Також пропонуємо одне з мікродобрив, яке у своєму складі містить високо- і низькомолекулярні поліетиленгліколі, багатоатомні спирти, амінокислоти, солі гумінових і фульвових кислот, бурштинову кислоту та інші карбонові кислоти, біогормональний комплекс, мікроелементи. Даний продукт має властивості стимулятора росту, кріопротектора, адаптогена, антистресанта, імунокоректора і прилипача.

Тобто ви охоплюєте практично всі сегменти ринку?

У компанії декілька основних напрямків: агропромисловий сектор, дрібне фасування (приватний сектор), мікродобрива та дезинфекція.

Коли виводите нові продукти, розраховуєте на ріст ринку?

Звичайно. Щорічно ринок засобів захисту рослин і мікродобрив зростає. До того ж ми експортуємо свою продукцію до інших країн-партнерів. Тому і для закордонних ринків реєструємо нові розробки залежно від тих проблем, що виникають у тамтешніх аграріїв і, які вони не можуть вирішити наявними інструментами. Ці засоби розробляються для того, щоб повністю задовільнити потреби іноземних споживачів і вирішити ті проблеми, які трапляються чи можуть трапитися на їх угіддях.

З якими викликами ви зіштовхуєтесь зараз?

Головний виклик – це конкуренція. Конкуренція – це завжди добре. Коли вона є, компанії змушені працювати над унікальністю продукту. Тому і ми у цьому ринку дуже швидко розвиваємося, створюємо інноваційні продукти, які відрізняються від існуючих. На ринку їм відводиться особливе місце.

У нас найбільша лінійка засобів захисту рослин – понад 140 продуктів. Вона дозволяє давати різні технічні рішення для різних культур (польових, овочевих, плодових та закритого ґрунту) залежно від регіональних особливостей, рівня інтенсифікації, різних типів господарств.

Приходячи в одну компанію, аграрій може отримати комплексне рішення всіх проблем: від протруювання до десикації. Йому вже не потрібно обирати один продукт в одної компанії, інший – у другої. Ми компанія-виробник і несемо відповідальність за той продукт, який виробляємо і реалізовуємо для них.

Чого очікуєте від нового аграрного сезону?

Прогнозують, що буде рання та затяжна весна. А коли рання та затяжна весна, завжди є певна загроза. Скажімо, у 2017 році, коли сніг випав у третій декаді квітня, це суттєво відбилося на плодово-ягідних насадженнях. Відповідно ціна на неї зросла. Тому зараз ми готуємося до викликів саме погодних: зміни гідро-термічних умов, змішаних температур, перепадів, що можливо призведе до стрес-факторів. І ми, спільно з аграріями, будемо вирішувати проблеми по мірі їх надходження.

Новини        03 липня 2018 15:57

UKRAVIT посилив свої позиції на ринку агрохімічних препаратів

Український ринок мікродобрив, засобів захисту рослин і регуляторів росту щорічно зростає на 10–15%. Але насиченість ринку контрафактними та неякісними препаратами і необачне внесення у ґрунт цих сполук здатне наробити багато шкоди. Край цій недобрій практиці покладе провідний вітчизняний виробник агрохімії — група компаній UKRAVIT, відкривши найсучасніший науково-дослідницький центр «Інститут здоров’я рослин».

Що вкладають

Як зазначає власник групи компаній UKRAVIT Віталій Ільченко, відкриття Інституту здоров’я рослин стало логічним продовженням 18-річного розвитку групи. UKRAVIT, яка починала з невеликого агрохімічного підприємства, стала лідером у своєму сегменті у Східній Європі, найбільшим за асортиментом продукції, сертифікованої за стандартами ISO і HACCP. Поступово формувалася команда з найкращих фахівців, дослідників та вчених, і питання запровадження у виробництво власних розробок було логічним. Незважаючи на жорстку конкуренцію з боку глобальних гравців, частка UKRAVIT на українському ринку агрохімії вже становить 8%. Цього року UKRAVIT планує запустити додатково шість виробничих цехів і подвоїти свої виробничі потужності. Загальні інвестиції з 2014 року (коли виробництво було на рівні 2000 т) вже сягнули $20 млн. До кінця 2018-го буде інвестовано ще близько 50 млн гривень.

Саме в Інститут здоров’я рослин UKRAVIT вклала близько $7 млн і надалі планує вкладати в розвиток наукової бази не менше 10% щорічного прибутку (світові виробники агрохімічної продукції вкладають у науку 5–10% свого прибутку). «Інститут не має безпосереднього відношення до нарощування обсягу виробництва. Його завдання — допомогти аграріям отримувати гарний врожай, без залишків пестицидів та інших речовин», — зазначає Ільченко. Крім того, за його словами, перевагою UKRAVIT ще до відкриття Інституту було і залишається те, що компанія, на відміну від багатьох імпортерів, пропонує не продукт, а технологію використання агрохімічних препаратів. Новий Інститут буде адаптувати існуючі та новітні технології для суто українських умов і навіть до умов окремих господарств.

Що пропонують

За словами начальника відділу розвитку продуктів та сервісів мікродобрив UKRAVIT Agro Сергія Адаменка, вже зараз компанія виробляє більше 30 видів тільки рідких мікродобрив, які є унікальними продуктами. Але це не головне: UKRAVIT може запропонувати повну діагностику ґрунту і безпосередньо рослин у період вегетації та надати партнеру детальні рекомендації щодо відновлення ґрунту і поліпшення родючості. «Ми працюємо у системі win-to-win, головне не просто продати продукцію, а досягти взаємної вигоди. Прибуток отримує клієнт, який має з кожної вкладеної у наші засоби і рекомендації гривні 3–15 гривень ефекту, прибуток маємо ми», — зазначає Адаменко. Новий Інститут відкриває нові можливості. У Східній Європі є подібні заклади, розповідає Адаменко, але вони вузкопрофільні, спеціалізуються лише на окремих продуктах. «Ми досліджуємо і мікродобрива, і засоби захисту рослин, проводимо комплексні дослідження ґрунтів, надаємо сервіс по багатьох напрямах», — підкреслює він. Зокрема Інститут має можливість робити аналізи ґрунту, води, рослин, насіннєвого матеріалу, визначати склад пестицидів та агрохімікатів на атомарному рівні. За словами співробітників закладу, всі аналізи робляться у стислі терміни — 20–30 хвилин. Трошки довше — дві-три години — триває підготовка зразків для аналізу. Аграрій може провести аналізи, дізнатися «історію» кожного поля (як і коли застосовувалися там препарати) та отримати рекомендації протягом робочого дня. Як запевняє заступник директора UKRAVIT Agro Лілія Ільченко, не існує обмежень щодо розміру господарств, які зможуть звертатися до Інституту, — його послуги доступні як для агрохолдингів, так і для невеликих фермерських господарств. «Вартість аналізу все одно буде меншою, ніж збитки при втраті врожаю», — зауважує вона. Інститут оснащений найновітнішим обладнанням, яке обирали за рекомендацією провідних вчених.

Що кажуть

Для дистриб’юторів продуктів UKRAVIT відкриття Інституту здоров’я рослин стало безперечною конкурентною перевагою.

«Завдяки Інституту, який відкрила UKRAVIT, ми можемо повністю розкрити весь потенціал препаратів, що випускаються на території України, і довести їх до кінцевого споживача у повному комплексі послуг», — впевнений представник компанії «А+Сервіс» Вадим Мочалов. Тепер можна оперативно провести будь-який аналіз і надати аграрію наукову, детальну консультацію щодо корекції використання препаратів, встановити причину, якщо щось пішло не так, додає він. Самі аграрії були дуже задоволені тим, що тепер є вітчизняний виробник, який відповідає за свою продукцію, починаючи від розробки препарату до його практичного застосування. «Зараз ми використовуємо і продукти глобальних компаній, і компанії UKRAVIT Agro. І вже переконалися у високій надійності та якості останніх, вони нічим не поступаються світовим брендам, — розповідає директор «Дослідного господарства «Івківці» Іван Ромашкан. Після відкриття Інституту, планує він, фахівці господарства зможуть набувати тут практичного досвіду і наочно дивитися на результати досліджень.

Що бачать

На думку керуючого директора компанії Chemical Elements Іллі Леоненка, відкриття Інституту здоров’я рослин — це питання існування агрохімічної промисловості України як такої. «Безпрецедентним є те, що вітчизняна приватна компанія вклала гроші не у придбання нерухомості за кордоном, а у створення найсучаснішого науково-практичного центру. Це нова планка корпоративної культури», — щиро радіє він. Але треба дивитися ширше: відкриття такого центру, де можна тестувати будь-як зразки, дає поштовх для хімічної, фармацевтичної та харчової галузей, додає Леоненко. Як підкреслює науковий керівник Інституту здоров’я рослин Ліон Штейберг, новий заклад вже виходить за межі окремої компанії, здатен і буде виконувати завдання загальнодержавного рівня. Адже найсучасніша інструментальна база Інституту дозволяє швидко відслідковувати контрафактні добрива, засоби захисту рослин, стимулятори і регулятори росту тощо. У ЄС частка такого контрафакту оцінюється у 10–15% від загального споживання, а в Україні вона доходить до 40% ринку. Зараз держава часто не має уявлення, що використовується на полях, не отримують коректної інформації і самі агропідприємства. На базі Інституту будуть розроблені та протестовані програми боротьби з контрафактом і буде можливість нарешті відділити сумлінних постачальників від несумлінних.

ТЕКСТ: МИХАЙЛО ДИКАЛЕНКО      ФОТО: ОЛЕКСАНДР ЛАРИЧКІН

Поділися

Новини        10 квітня 2018 16:35

UKRAVIT допоможе аграріям подолати складні умови цієї весни

Група компаній UKRAVIT запроваджує акцію «Плати менше – отримуй більше», що дозволяє не просто заощадити на захисті і підживленні культур до 40%, але й отримати подарунки та можливості індивідуального консультування від фахівців ТОВ «Укравіт Агро», що готові порекомендувати комплексні рішення на будь-якому етапі вирощування культур. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Цьогорічна, абсолютно нетипова для минулих років, весна поставила наших сільгоспвиробників перед складними умовами дуже пізнього відновлення весняної вегетації. Оптимальні терміни посіву ярих культур – пшениці, ячменю, гороху, що висіваються першими, дещо змістились у всіх ґрунтово-кліматичних зонах України.

Із врахуванням пізнього відновлення вегетації, посів доведеться провести дуже швидко. Передовсім, це означає швидко протруїти увесь матеріал від шкідників та хвороб – і для цього у портфелі національного виробника засобів захисту рослин і мікродобрив ГК UKRAVIT є цілий спектр ефективних протруйників для абсолютно різних культур. Такі як «Рекорд Квадро» – чотирьохкомпонентний протруйник контактно-системної дії для захисту зернових колосових культур від широкого спектру хвороб та шкідників.

Крім протруйників інсектицидної, фунгіцидної або комбінованої дії, за умов нинішньої весни вкрай необхідне використання мікродобрива та стимулятори росту. Це важливо для підвищення енергією проростання, для появи на поверхні ґрунту рівномірних сходів.

Крім того, якщо йдеться про посіви гороху, вкрай актуальним є застосування ґрунтових гербіцидів, що допоможуть вирішити проблему забур’яненості посівів на початкових етапах росту. Ефективними препаратами або їх суміші у цьому випадку є «Датоніт Голд», «Тізер», «Панда», «Селефіт» та «Селефіт Екстр», що дозволяють посівам культури уникнути конкуренції з боку бур’янів.

Поділися

Новини        05 квітня 2018 14:46

Ukravit допоможе фермерам врятувати посівну

До уваги фермерам, які постраждали в результаті конфлікту «Імперіа-агро» та «Таскомбанк». Компанія Ukravit готова допомогти всім, хто опинився у складній ситуації, що склалася на ринку.

Нагадаємо, наразі триває багатомільйонний конфлікт між «Імперіа-Агро» та «Таскомбанк». У зв’язку із продажем незаконтрактованої продукції, багато фермерів опинилося у заручниках цієї ситуації. Сільгоспвиробники оплатили товар, який згодом опинився заблокованим на складах «Імперіа-Агро».

Створена ситуація ускладнюється тим, що зараз найактивніший пік посівної кампанії, тому, якщо конфлікт не вирішиться найближчим часом, і фермери не отримають посівний матеріал і ЗЗР, або не повернуть вкладені гроші – у більшості буде зірвана посівна.

Щоб не відбулося побідного колапсу, Ukravit пропонує всім фермерам, які постраждали в результаті конфлікту, звертатися до представників компанії, і ознайомитися з детальною інформацією про допомогу.

Телефон гарячої лінії: 0 800 301 401

Сайт www.ukravit.ua

Поділися

Техніка        03 березня 2018 17:18

Агро-Темп планує у цьому році збільшити продажі в півтора рази

Скільки тракторів в минулому році продав «Агро-Темп», на яку техніку підприємство робить ставку в цьому сезоні і чому. Про це в ході Восьмої міжнародної виставки «Зернові технології 2018» розповів кореспонденту LANDLORD директор компанії Сергій Легостаєв.

Які новинки презентуєте на цій виставці?

На даній виставці ми презентуємо вже перевірену продукцію – трактори «Zetor», які добре себе зарекомендували у минулому році та розійшлися накладом 50 машин. У 2018 році ми вирішили зробити акцент на тракторах «Zetor», тому що багато фермерів шукають якісні та надійні трактори, які можуть замінити машини МТЗ та ХТЗ. Клієнти хочуть переодити на більш бюджетну техніку, ніж китайська та турецька. Ми ухвалили рішення показати весь модельний ряд тракторів «Zetor», які наразі популярні в Україні.

На яку категорію господарств Ви розраховані?

Не можна чітко сегментувати покупців. Ті трактори, які раніше могли собі дозволити придбати лише великі агрохолдинги, зараз починають купувати фермери. Декілька місяців тому фермер у нас придбав трактор зі 110 кінськими силами. Багато маленьких фермерів починають переходити на якісні імпортні трактори.

Чи буде рости ринок у 2018 році? На які об’єми продаж у цьому році розраховуєте?

Так, звичайно. Як мінімум продажі збільшаться на 50%.

А з чим ви пов’язуєте такий ріст?

Аграріям потрібна техніка, яка буде постійно працювати, а не стояти на ремонті. Зараз багато сільськогосподарських виробництв професійно підходять до процесу виробництва і міняють техніку, тому що вони хочуть в сезон посіву працювати по максимуму, а не в такому русі, що два дні сіяти, а три дні ремонтуватися.

З якими викликами Ви стикаєтесь, можливо посилення конкуренції?

Конкуренти ніколи не стоять на місці та й ми завжди рухаємося вперед. Ми посилюємо сервісну службу, збільшуємо штат сервісних інженерів для того, щоб вони могли в короткий період охопити всю територію, на якій перебувають. Покращуємо умови продажу. Ми продаємо за спеціальними пільговими умовами кредитування, тобто компенсуємо банкам певні відсотки, щоб наші клієнти отримували гарні відсоткові ставки.

З якими ще фінансовими установами співпрацюєте?

З банками й з лізинговими структурами. Ми вже другий рік співпрацюємо з їх програмами фінансування, щоб задовольняти купівельну спроможність. Бо ж не у всіх є кошти на техніку.

Поділися

Техніка        03 березня 2018 17:03

Конкуренція серед виробників вітчизняної сільгосптехніки зростає

Голова правління та генеральний директор ПАТ «Elvorti» Cергій Калапа розповів кореспонденту LANDLORD, які новинки компанія показала на Восьмій міжнародній виставці «Зернові технології 2018» і як на них відреагували відвідувачі.

Розкажіть, які новинки компанія представляє сьогодні на виставці?

На цій виставці ми хотіли б показати абсолютно нові машини – зернові та пропашні, посівний комплекс. Це три повністю нові машини, які суттєво відрізняються від тих, які ми випускали раніше. Тобто вони, сьогодні можна  сміло сказати, абсолютні аналоги зарубіжних машин.

Чи є в них аналоги на ринку?

З іноземним виробником ми виробляємо технічно однакову техніку, а ціна у нас значно нижча. Зокрема наші зернові сіялки у два рази, а обприскувач у три рази дешевше за аналогічний імпортний.

На яку категорію споживачів розрахована Ваша продукція?

Наш фермер – це 30 тис. га і вище. Зараз ми хочемо поборотися за сегмент, де більша площа. Саме зараз наша машина VEGA PROFI 16 у два ризи ширша за нашу традиційну машину, яку використовують традиційні фермери, маючи невеликі господарства. Вона достатньо продуктивна за рахунок ширини і, відповідно, дає можливість за один прохід робити значно більший посів ніж наша восьмирядна машина. Сьогодні ми маємо можливість виробляти посівний комплекс шириною від 7,5 метра до 12 метра. Насправді, великий холдинг – це не означає, що у нього великі поля. Тобто у кожного своя історія. Є велика географія цих полів, тому відповідно вони теж використовують наші машини, бо вони маневрені, готові до транспортування по дорогах загального призначення. Їх використовують, і не має різниці велика компанія чи маленька.

Чи побачили Ви передумови зростання ринку?

Ми бачимо наш ріст, але не бачимо роста ринку. Це пов’язано з тим, що аграрії зібрали в минулому році значно менший врожай. Відповідно, купівельна спроможність значно менша. При цьому наша позиція стабільна, ми хочемо рости за рахунок відкриття нового сегменту.

Чого Ви очікуєте від нового сезону?

Ми три роки підряд відчували недопродаж продукції, через те що ємність ринку була більшою, а можливість виробництва була меншою, тому був дефіцит, всі в цьому дефіциті відчували себе комфортно і добре. Навіть маленькі компанії, яких не було раніше на ринку, вийшли і могли адекватно відповідати на попит. Сьогодні ситуація змінилась, ринок зменшився, відповідно конкурентна середа загострилась. Всі розраховували на те, що буде продовжуватись ситуація попередніх років.

Поділися
Показати ще