Зернові технології 2018     9 місяців тому

Конкуренція серед виробників вітчизняної сільгосптехніки зростає


Голова правління та генеральний директор ПАТ «Elvorti» Cергей Калапа розповів кореспонденту LANDLORD, які новинки компанія показала на Восьмій міжнародній виставці «Зернові технології 2018» і як на них відреагували відвідувачі.

 

Розкажіть, які новинки компанія представляє сьогодні на виставці?

На цій виставці ми хотіли б показати абсолютно нові машини – зернові та пропашні, посівний комплекс. Це три повністю нові машини, які суттєво відрізняються від тих, які ми випускали раніше. Тобто вони, сьогодні можна  сміло сказати, абсолютні аналоги зарубіжних машин.

Чи є в них аналоги на ринку?

З іноземним виробником ми виробляємо технічно однакову техніку, а ціна у нас значно нижча. Зокрема наші зернові сіялки у два рази, а обприскувач у три рази дешевше за аналогічний імпортний.

На яку категорію споживачів розрахована Ваша продукція?

Наш фермер – це 30 тис. га і вище. Зараз ми хочемо поборотися за сегмент, де більша площа. Саме зараз наша машина VEGA PROFI 16 у два ризи ширша за нашу традиційну машину, яку використовують традиційні фермери, маючи невеликі господарства. Вона достатньо продуктивна за рахунок ширини і, відповідно, дає можливість за один прохід робити значно більший посів ніж наша восьмирядна машина. Сьогодні ми маємо можливість виробляти посівний комплекс шириною від 7,5 метра до 12 метра. Насправді, великий холдинг – це не означає, що у нього великі поля. Тобто у кожного своя історія. Є велика географія цих полів, тому відповідно вони теж використовують наші машини, бо вони маневрені, готові до транспортування по дорогах загального призначення. Їх використовують, і не має різниці велика компанія чи маленька.

Чи побачили Ви передумови зростання ринку?

Ми бачимо наш ріст, але не бачимо роста ринку. Це пов’язано з тим, що аграрії зібрали в минулому році значно менший врожай. Відповідно, купівельна спроможність значно менша. При цьому наша позиція стабільна, ми хочемо рости за рахунок відкриття нового сегменту.

Чого Ви очікуєте від нового сезону?

Ми три роки підряд відчували недопродаж продукції, через те що ємність ринку була більшою, а можливість виробництва була меншою, тому був дефіцит, всі в цьому дефіциті відчували себе комфортно і добре. Навіть маленькі компанії, яких не було раніше на ринку, вийшли і могли адекватно відповідати на попит. Сьогодні ситуація змінилась, ринок зменшився, відповідно конкурентна середа загострилась. Всі розраховували на те, що буде продовжуватись ситуація попередніх років.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Читайте також