Події / Зернові технології 2018     22 лютого 2018 12:32

Компанія «SAATBAU»: Фермери, які купують дешеві насіння потім розуміють на чому заощадили, але вже пізно


Інтерв’ю з Тетяною Хюбнер, Керівником Бізнес-Одиниці Схід компанії SAATBAU.

Журналісти Landlord продовжують розповідати новини компаній Восьмої міжнародної виставки інноваційних рішень в зерновому господарстві «Зернові технології 2018».

Яку продукцію Ваша компанія представляє на виставці. Чи є новинки продажу?

Наша компанія «SAATBAU» відома на ринку своїм великим набором культур: кукурудза, соняшник, рапс, озимі ярі, зернові (пшениця, ячмінь, тверді та м’які), горох, соя. Є навіть така незвичайна культура – олійний гарбуз, який має велику рентабельність. Господарства, які можуть добре працювати з цією культурою непогано заробляють.

Звичайно, наша компанія представляє на виставці й класику: гібриди кукурудзи данубіо, маттео, які вже відомі в Україні; ряд продуктів, які тільки в лютому місяці ввійшли у реєстр сортів України – 4 нових сортів сої з високим протеїном та врожайністю.

Чи сертифікуєте Ви всі свої гібриди в Україні?

Ми реєструємо та продаємо лише ті продукти, які пройшли державні випробування.

Зараз Насіннєва асоціація України приділяє дуже велику увагу підробкам різних гібридів. Як Ви з цим боретеся й чи існує ця проблема у Вашій компанії взагалі?

Пропонуючи продукти, які будь-хто легко може залишити у себе на полі (наприклад соя, горох), з підробками боремося не тільки ми, але й компанії в усіх інших країнах. Фермери кажуть, що коли ти займешся органікою й вживаєш слово «боротися» – то це вже означає втратити. Треба намагатися підлаштовуватися  під умови, які існують на ринку. Як ми можемо це зробити? Фермери, які купують як насіння з високою якістю так і підробку з часом починають розуміти різницю між ними. Наприклад, наша компанія приділяє велику увагу вірусам, які переносяться, власне насінням, й на це слід звертати увагу при покупці.

Яку частку українського насіннєвого ринку займає Ваша компанія? Чи плануєте Ви у цьому році збільшувати частку або ж просто утримуєте вже набуті позиції?

Дивлячись про яку культуру йде мова. Наприклад, щодо соняшника – ми дуже молода компанія, адже лише у 2014 році група компанії «SAATBAU»  вперше викупила селекцію цієї культури у румунського селекціонера. 3 роки це достатньо малий період часу на сільськогосподарському ранку, але ми намагаємося підняти цю частку й вирощуємо гібридів за всіма технологіями.

Щодо кукурудзи, ми маємо певну частку на ринку, але більше ця культура все ж таки підвладна великим компанія України. Але ми працюємо й маємо непогані результати як для зовсім молодої компанії.

Який маєте приріст кукурудзи за минулий рік?

Приблизно 30%, це великий приріст, але не те до чого ми прагнемо в кінцевому результаті.

На яку категорію фермерів розрахований Ваш продаж: маленький, середній чи великий бізнес?

Ми маємо різні категорії: великі агрохолдинги, які спрямовані більше на рентабельність і мають більше площини, щоб гібрид був стабільний; «маленькі» фермери, які працюють більш інтенсивно та доглядають кожний «клаптик» землі тощо. Ми маємо пропозиції для всіх категорій, потрібно вміти знайти кожному те, що потрібно.

Що Ви очікуєте від стартуючого аграрного сезону? Чи чекаєте на сюрпризи й чи готові до якихось змін? Чи мають вплив на агробізнес політичні реформи?

Ніхто не може стверджувати, що повністю незалежний від політичного світу. Ми приділяємо велику увагу питанню сої. Нам цікаво, яка буде реакція на відшкодування ПДВ, зменшиться чи ні площа по цій культурі? Питання кліматичних умов, які впливають на продуктивність компанії. Працюючи на ринку наша компанія залежить від усіх чинників, які безпосередньо відбуваються у політиці.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Вас зацікавить