Події    06 травня 2020 16:15

AGROEXPO-2020: УСЕ ЗА ПЛАНОМ!

Як в умовах карантину проходить підготовка до найбільшої виставки України AGROEXPO-2020, ми запитали у її генерального директора Ігоря Глібка.

Пане Ігорю, як сьогодні йде підготовка до AGROEXPO-2020? В які дати вона відбудеться цього року?

З датами проведення виставки цього року визначилися ще наприкінці минулого, так ми робимо завжди. І вони вже нами були анонсовані: з 30 вересня по 3 жовтня 2020 року. Ми традиційно проводимо AGROEXPO у цей період, тому щовосени на дворі вже немає такої спеки, як в літку; крім того, роботи на полях майже завершені, а сільгоспвиробники приїжджають до нас з конкретними планами та намірами: закупити добрива та насіння на новий сезон, придивитися техніку та укласти договір про її купівлю. І головне, що на це у них вже є кошти, отримані від реалізації збіжжя. Хочу зазначити, що вже не перший рік багато виставкових зразків одразу ж з експозиції забирають до господарств.

Виходячи із сьогоднішньої непростої «карантинної» ситуації, ми дійсно докладаємо чималих зусиль, щоб AGROEXPO-2020 пройшла вчасно та, як завжди, на високому рівні. Та у нас є сильна команда, і ми впораємося. Порадившись, вирішили, що переносити захід на більш пізній період досить ризиковано, оскільки авторитетні медичні видання, на жаль, прогнозують нову хвилю захворювань вже на початок листопада.

Враховуючи всю складність сезону, все ж скільки відвідувачів ви очікуєте на виставці цього року?

Щорічно виставка AGROEXPO збирає велику кількість гостей. У 2019 році за чотири дні роботи було зареєстровано 45 163 відвідувачі з усіх регіонів, з них половина — аграрії.

Цього року сільгоспвиробники знову приїдуть з усіх областей України, щоб в одному місці побачити та порівняти багато різних брендів сільськогосподарської техніки, ознайомитися з їх новинками, отримати традиційну знижку і просто гарно відпочити, відсвяткувати збір врожаю та чергове завершення аграрного сезону.

Також завдяки державній програмі «Велике будівництво», що спрямована на відновлення та поліпшення якості дорожнього покриття автомагістралей, ми чекаємо на виставку ще більше гостей (за прогнозами,плюс 2000 аграріїв) з Миколаївської, Херсонської, Запорізької, Дніпропетровської областей. Загалом плануємо, що виставку відвідають 50 000 гостей.

У зв’язку з тим, що ряд виставок сьогодні або не відбулися, або вимушено перебувають «під питанням», не плануєте цього року переглянути цінову політику чи інші умови участі для експонентів?

Виставка AGROEXPO, на відміну від щорічних столичних виставок, є некомерційною, вартість участі доступна для всіх компаній. Завдяки цьому компанії- учасниці мають змогу забронювати більші площі тапоказати максимальну номенклатуру своєї продукції за невеликі кошти. Ми ставимо перед собою в першу чергу не комерційну мету, а мету створення національного проєкту, своєрідного майданчика для здійснення комунікацій між аграріями та виробниками, можна сказати, агрохабу, який бере активну участь у процесах формування маркетингового середовища в регіонах. Завдяки своєму активному розвитку в останні роки виставка дала імпульс до того, що велика кількість як підприємців, так і цільових відвідувачів вважають її подією must visit. Нагадуємо, що для усіх бажаючих відвідування заходу є абсолютно безкоштовним. А всі виручені від виставки кошти йдуть виключно на компенсацію витрат із  ї проведення (реклама, охорона, прибирання тощо).

Виставка AGROEXPO є номером один у питаннях, які стосуються аграрної техніки та технологій, рослинництва та тваринництва, а також систем зберігання, переробки та логістики продукції АПК. Вона входить дотоп-10 найбільших аграрних виставок Європи. Завдяки великим площам виставкового комплексу—360 000 кв.м (найбільший в Україні та є у власності компанії-організатора) — зібрано більше компаній в одному місці, представлений ширший асортимент продукції кожного виробника, в учасників є можливість розмістити свою техніку та продукцію більш зручно, а завдяки наявності полігону для польової демонстрації сільськогосподарської техніки (площа —70 000кв.м) відвідувачі можуть побачити не лише аграрну техніку на статичній експозиції, а й її роботу в полі. Хочу відмітити, що багато аграріїв прийняли рішення про купівлю техніки саме після відвідування демопоказів.

Також варто нагадати, що під час проведення AGROEXPO передбачені знижки та акційні пропозиції. Ряд компаній-учасниць при виставленні рахунків на виставці надають знижки від 5%, а при купівлі виставкових зразків безпосередньо на заході клієнтам надається знижка 10%.

Цього року AGROEXPO відбудеться вже увосьме. Як змінилася виставка за ці роки?

Сьогодні AGROEXPO — міжнародна виставка. Загальні виставкові площі та кількість відвідувачіввиставки зросли від початку в 4 рази та становлять 125 000 кв. м та 45 163 особи відповідно. Що стосується компаній- експонентів, то в порівнянні з 2013 роком їх чисельність зросла у 5 разів та минулого року становила 585 компаній.

Наразі можна сказати, що на виставці представлені всі значущі бренди сільськогосподарського машинобудування — як іноземні (John Deere, New Holland, Case, Fendt, Claas та інші), так і вітчизняні (ХТЗ, «Ельворті», «Лозівські машини»,ХМЗ тощо).

Читайте: Як поєднати інновації, якість та індивідуальний підхід до клієнта – Володимир Кіщак

На сьогодні ми розуміємо, що виставки вже прийнято розглядати не тільки як торговельний майданчик, а як комплексний інтегрований продукт. Розкажіть, що в цьому плані пропонує AGROEXPO.

Так, ми з вами розуміємо, що на сьогодні агропромисловий комплекс — це дуже складний механізм, з яким пов’язано багато інших сфер економіки. Сучасні аграрії для успішного ведення свого бізнесу повинні мати не тільки сучасну техніку й обладнання, якісне насіння, засоби захисту та добрива, а й кваліфікований персонал, сучасне програмне забезпечення. Якщо розглядати потреби сільгоспвиробників, то комусь цікаво мати власний елеватор, а хтось хоче не тільки вирощувати, а й займатися переробкою. А оскільки аграрії, з- поміж інших відвідувачів, найбільш активно займаються будівництвом, то їм цікаві сучасні технології енергозбереження та опалення, будівельна техніка та матеріали, які можна було б придбати у власність, —і це все вони мають змогу знайти в рамках нашої експозиції.

Аграріям необхідні комфортні та функціональні автомобілі, а інколи навіть своя мала авіація. Зі світовими брендами автомобільної галузі та їх новинками завжди можна ознайомитися та одразу ж придбати в рамках експозиції AUTOLAND.

На виставці в окремому відкритому павільйоні (площа 2000 кв. м) представлені племінні породи тварин та птиці, продукція від виробників кормів, преміксів, обладнання для тваринницьких ферм. Також у рамках ділової програми виставки проходять семінари, присвячені цій тематиці.

Перелічувати потреби сучасних сільгоспвиробників можна нескінченно, тому ми намагаємося зробити так, щоб в одному місці — на нашій виставці — вони змогли отримати максимально повну інформацію та пропозицію по всіх питаннях, які їх цікавлять.

Що стосується експонентів, то з кожним роком все більше компаній різних напрямів прагнуть взяти участь в AGROEXPO, адже їх керівники розуміють, що аграрний сектор — один з основних у країні, тут зосереджені «реальні гроші» і сільгоспвиробники — це їхні клієнти.

Розкажіть ще нашим читачам, які цікавинки будуть очікувати відвідувачів цього року?

Ми як організатори прагнемо зробити так, щоб наші учасники та відвідувачі змогли не тільки плідно попрацювати, а й розважитися. Однією з родзинок виставки є культурно-розважальний захід «Покровський ярмарок» — він ввібрав в себе всю неповторну самобутність Центральної України та користується надзвичайною популярність серед аграріїв, оскільки, окрім робочих моментів, вони мають змогу провести час з родиною та відпочити.

Також проводимо «Фестиваль вуличної їжі», на якому можна насолодитися смачними стравами країн світу. В попередні роки проходило традиційне «Стронгмен-шоу» під керівництвом Василя Вірастюка, проте цієї осені на відвідувачів буде чекати не менш цікаве та видовищне дійство, але не хочу розкривати всі карти — нехай це буде сюрпризом.

Під кінець нашої розмови хотів би зазначити, що ми намагаємося зробити виставку максимально корисною та цікавою для аграріїв, при цьому не забуваємо і про якість обслуговування та комфорт. Тому ми постійно покращуємо інфраструктуру, розширюємо мережу пунктів харчування, забезпечуємо належні санітарні умови та розширюємо парковку, яка на сьогодні має 7000 паркувальних місць, щоб усім було зручно.

Ми намагаємося створити для аграрія свято. І скоріш за все, наші зусилля не є марними, тому що кількість аграріїв, які відвідують виставку, з кожним роком зростає.

Отже,до зустрічі на AGROEXPO-2020!

Нагадаємо,  що Володимир Кіщак розповів про можливості залучення аграріями фінансових інструментів «Ерідон» для забезпечення польових робіт витратними ресурсами та про принципи співпраці компанії з кожним клієнтом.

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...