Новини     6 місяців тому

Високоолеіновий клуб: ринок стає більш зрілим


29 травня компанія Syngenta спільно з журналом LANDLORD провели закритий діловий вечірній захід для топ-менеджерів трейдингових і аграрних компаній на тему: «Огляд ринку високоолеінового соняшнику: тренди, економіка, попит, переробка». Це третє засідання Високоолеінового клубу, організованого за ініціативою компанії Syngenta. LANDLORD публікує фотозвіт з заходу.

Модератор клубу, керівник з розвитку бізнес-рішень в області переробки с/г продукції в СНД Syngenta Сергій Тимошенко, так пояснив мету ініціативи: «Високоолеіновий клуб створений, в першу чергу, для того, щоб захистити соняшник як стратегічну культуру для України від пресингу з боку соєвої і пальмової олії. На глобальному ринку соняшник займає досить невелику частку ринку. І за допомогою високоолеінового сегменту ми можемо захистити ринок соняшнику в Україні і в світі».

А ще Високоолеіновий клуб – це чудова платформа для взаємодії. Він допомагає виробникам, переробникам і кінцевим споживачам зв’язатися один з одним, щоб виробити розуміння, як буде розвиватися сегмент і яким буде попит.

«Я вірив з самого початку, що Україна буде виробником високоолеінового соняшнику №1. Я говорив це в 2011, 2012 роках, коли ринок був дуже маленьким. Україна вже №1 в виробництві звичайного соняшнику. Так чому б їй не стати №1 в високоолеіновому сегменті. Якщо це станеться не в цьому році, то в наступному – однозначно», – заявив учасникам клубу керівник з розвитку бізнесу олійних компанії Syngenta Луїс Карлос Алонсо.

«Бізон-Тех» входить до трійки дистриб’юторів на українському ринку насіння і ЗЗР. Компанія вже третій рік бере участь в високоолеіновому проекті Syngenta. «У 2016-2017 роках рівень премії становив абсолютної нуль. При цьому ми сіяли досить багато. Ті компанії, які пережили ці часи, зрозуміли, що нічим не ризикують, в тому числі і втратою врожайності. Урожай завжди можна здати як звичайний товарний соняшник. А якщо буде премія – можна додатково заробити. Ті компанії, що пережили досвід 2016-2017 років сіятимуть високоолеіновий соняшник постійно, трохи збільшуючи або зменшуючи площі під ним», – поділився досвідом керівник напрямку насіння компанії «Бізон-Тех» Євген Панченко.

«Азія – це найдинамічніший і найбільш густонаселений континент. Паралельно з ростом населення зростає і добробут громадян цих країн. Зрозуміло, що швидкозростаючі азіатські країни не зможуть самі себе нагодувати. І з цим пов’язані наші надії на зростання експорту соняшникової олії взагалі, і високоолеінової, зокрема», – розповіла керівник маркетингового відділу компанії DeltaWilmar Яна Горлач.

Антон Ільєв з болгарської Syngenta поділився з учасниками клубу досвідом просування високоолеінового соняшнику в цій країні: «Найважче завдання полягало в тому, щоб переконати фермерів брати участь в нашому проекті. Спершу треба було пояснити їм, як вирощувати високоолеіновий соняшник. Багато зусиль було витрачено на те, щоб довести, що гібриди дають дуже хороші результати. Ми роздали багато зразків, щоб фермери могли тестувати. А ще багато сил ми вклали в тренінги, щоб пояснити фермерам, що високоолеіновий соняшник – це така ж рослина, як і звичайний. Є всього лише пара питань, в яких потрібно бути обережними, і тоді все буде в порядку».

Після виступу спікерів в клубі почалася сесія питань і відповідей.

Учасників клубу цікавили тонкощі технологій вирощування високоолеінового соняшнику, прогнозований розміри премій, умови придбання сировини і ризики, пов’язані з виробництвом і переробкою цієї культури.

Завершуючи офіційну частину заходу, організатори пообіцяли на наступну зустріч клубу, яка має відбутися восени цього року, запросити представників кінцевих споживачів, тобто тих мультинаціональних компаній, які стимулюють попит на високоолеіновий соняшник.

На завершення офіційної частини туристичний партнер клубу, курорт Forte Village Resort, розіграв цінний приз – сертифікат на відвідування Сардинії.

Після цього організатори засідання надали можливість учасникам продовжити спілкування в неформальній обстановці.

Автомобільний партнер клубу, Офіційний дилерський центр «Мерседес-Бенц» компанія «Автомобільний дім», запропонувала всім бажаючим взяти участь у тест-драйві новеньких позашляховиків.

Спеціальний партнер заходу – торгівельна марка EFFO – продемонстрував кулінарні якості високоолеінової соняшникової олії.

Алкогольний партнер клубу пригощав учасників знаменитим шотландським сінглмолтом Glenmorangie.

Фінансовим партнером клубу виступив Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ).

Протягом всього вечору гості насолоджувались живою музикою та стравами, що приготував шеф-кухар на високоолеінової олії EFFO.

 

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Читайте також

Вас зацікавить