Новини / Аналітика     30 квітня 2019 14:35

Від андердога до лідера: Вадим Кролевець розкриває складові успіху Ерідон

Згідно з незалежними ринковими дослідженнями, серед дистриб’юторів в агросекторі компанією номер один із часткою 25% визнано «Ерідон». Про те, яких зусиль потрібно докладати, щоб бути першим, розповів директор Київського регіонального підрозділу компанії «Ерідон» Вадим Кролевець.

Вадиме Івановичу, ставши переможцем конкурсу «Агробренд 2019», «Ерідон» таким чином уже сьомий рік поспіль виборов першість у цьому змаганні. Якими ключовими характеристиками, на вашу думку, має володіти компанія, щоб тримати статус лідера на ринку?

Можу пояснити це на прикладі нашої компанії. Ми займалися розвитком «Ерідон» 25 років. У нас є чітко сформовані місія, мета, лозунг. Ми суворо дотримуємося цих правил — незалежно від подій, що відбуваються на ринку. Тож вважаю, що саме дотримуватися своїх цінностей, не витрачатися на компроміси — це і є сильний бік компанії.

Власники фермерських господарств у наших розмовах неодноразово з гордістю підкреслювали, що мають статус партнера «Ерідон». Скільки часу має пройти, щоб стати партнером вашої компанії?

На мою думку, партнерами стають ті, хто правильно розуміє значення слова «партнер». Є люди, які співпрацю називають партнерством для особистої вигоди. На ринку недоброзичливці часто наводять не зовсім правильний аргумент, що «Ерідон» — це дорога компанія. Насправді компанія «Ерідон» не просто продає товар сільгоспвиробнику, а забезпечує весь комплекс потреб клієнтів. Тому агропідприємства надають перевагу співпраці з нами. В аграрному бізнесі при виборі партнера важливий комплекс факторів.

По-перше, ми надаємо якісний консультаційний супровід великою регіональною командою менеджерів та технологічних експертів. По-друге, маємо логістичну інфраструктуру по всій території України, що дозволяє нам бути максимально наближеними до клієнта. По-третє, надаємо клієнтам вигідні умови оплати, забезпечуючи відчутну фінансову підтримку. Крім того, наявність необхідного обсягу товарів на складах дає можливість забезпечити клієнта різними категоріями товарів у супроводі з якісним сервісом на всіх етапах, економлячи час партнера. І нарешті, ми гарантуємо поставку виключно якісної та сертифікованої продукції, за яку відповідаємо своєю багаторічною репутацією.

Саме комплекс цих факторів робить «Ерідон» компанією номер один серед дистриб’юторів у агросекторі з часткою у 25% (згідно з незалежними ринковими дослідженнями).

Власне партнерство ми сприймаємо так: кожна сторона відповідально ставиться до своїх обов’язків. Якщо кредитуємо клієнта, то він у свою чергу розуміє, що з нами потрібно розрахуватися, а ми зі свого боку виконуємо наші зобов’язання. Загалом, на яких засадах заснував компанію Сергій Вікторович Кролевець, з такими принципами наразі вона і працює. Апріорі компанія «Ерідон» ставиться до своїх клієнтів як до партнерів. Наші клієнти та їх довіра до нас і є нашою цінністю. Тому, звісно, ми працюємо не тільки на сьогоднішній результат, а й на довгострокову перспективу.

«Ерідон» також є партнером глобальних компаній на кшталт Syngenta. Що, на вашу думку, є найбільш цінним у присутності таких гравців на ринку України?

Коли ти бачиш компанію з тривалою історією, науковою базою, великою кількістю працівників, представництвами у всьому світі — ти відчуваєш впевненість при співпраці. І звісно, цю впевненість ти пропонуєш своїм клієнтам. Адже кожен хоче отримати відчуття безпеки, захистити свій врожай. У аграрній галузі безпека дуже важлива. Адже є сезонність, і якщо врожай пропаде — випаде цілий рік. А це може вплинути не тільки на річний прибуток, а знищити компанію взагалі. Тож іноземні компанії — це завжди надійні партнери.

Ваша компанія приділяє велику увагу інноваціям. Назвіть, будь ласка, основні передові рішення, що з’явилися в Україні завдяки «Ерідон».

Питаннями впровадження інноваційних продуктів займається наш агротехнологічний відділ. І я, як директор Київського регіонального підрозділу, виступаю певним посередником між клієнтом, його бажаннями та потребами, передаю їх до наших фахівців, які і впроваджують ефективні рішення.

Так, з огляду на вимоги сьогодення, наші експерти відділу технологічної підтримки розробляють оптимальні з точки зору біологічної та економічної ефективності системи захисту та живлення польових культур. Крім того, враховуючи постійні погодні катаклізми, важливе значення має боротьба з різноманітними стресами рослин, зменшення фітотоксичної дії на культури пестицидів, підвищення ефективності останніх. Для цього у продуктовому портфелі компанії «Ерідон» є низка унікальних продуктів (ад’ювантів, біостимуляторів та біорегуляторів росту з антистресовим ефектом). Наша компанія націлена пропонувати виключно ті продукти, що дійсно необхідні аграрію. Якщо я бачу, що певний препарат буде у фермера неефективним, то не буду його рекомендувати.

Щодо інновацій у агросекторі, наразі спостерігається ситуація, коли керівники в господарствах поступово стають менш консервативними та більш відкритими до залучення нових технологій. Саме тому компанія «Ерідон» залучає зі світового ринку не просто цікаві речі, а такі, що дійсно працюють та ефективні в аграрній галузі.

Усі продукти, які ми пропонуємо нашим клієнтам, ми попередньо тестуємо самі.

Landlord раніше публікував матеріал, в якому засновник  групи компаній «Ерідон» Сергій Кролевець поділився з читачами своїми життєвими правилами: Правила успіху Сергія Кролевця.

Текст: Дар’я Герман

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!

3 години тому

Двохсотрічний сімейний бізнес родини Бунге або історія лідера агроринку

За тривалий проміжок часу перед компаніями постає чимало викликів — економічні кризи, революції, війни, технологічні зміни тощо. Щоб вийти переможцем у цій боротьбі, потрібно мати особливе управлінське вміння ухвалювати потрібні рішення в потрібний час, а ще вміти користуватися перевагами глобальних змін та бачити тенденції. Нідерландська компанія «Бунге» власним досвідом показала, що цілком можливо вести успішно бізнес понад два століття. Головне — дотримуватися правил.

Агродинастії   

5 години тому

Україна втричі збільшила експорт соків: ТОП-3 споживачі

У І півріччі 2019 року Україна поставила на зовнішній ринок 67,9 тис. тонн соків, що втричі більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Основним споживачем цієї продукції з України стали США – 43% від усього обсягу експорту соків.

Про це повідомляє прес-служба асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

Загалом за період січень-червень 2019 р. українські аграрії експортували плодово-овочевих соків на суму $54,8 млн (І півріччі 2018 р. – 27,9 млн). Експерти відзначають, що Україна є «нетто-експортером соків» – має позитивне сальдо торговельного балансу (експорт мінус імпорт) щодо цієї продукції, яке становить $38,7 млн.

Читайте: Як фермер Андрій Багрій об’єднав інших господарів землі задля вирощування фруктово-ягідної продукції

ТОП-3 споживачі українських соків:

  • США – 43% усього експорту соків ($23,6 млн);
  • Канада – 14,6% (майже $8 млн);
  • Австрія – 13,2% ($7,2 млн).

Landlord раніше повідомляв про те, що Україна стала найбільшим поставщиком яблучного соку до Канади.

Трейдинг   

21 липня 2019 10:43

СЕС приносять мені майже $2 млн на рік — Сергій Омельяненко

В ексклюзивному інтерв’ю Landlord власник фермерського господарства «Омельяненко» на Кіровоградщині Сергій Омельяненко розповів, як став першопрохідцем у будівництві сонячних електростанцій у селі, озвучив суми та труднощі в отриманні «зеленого» тарифу.

На фоні нинішніх солярних об’єктів на півмільйона мегават сонячна станція Сергія Омельяненка виглядає вельми скромно. Проте на початку десятих ферма з добування альтернативної енергетики навіть на 10 МВт викликала справжній фурор. Та й ринок тих часів був фактично монополізований братами Клюєвими, тож за реалізацію подібних ініціатив бралися одиниці.

За словами пана Омельяненка, історія побудови СЕС розпочалася зі знайомства з губернатором області, якого він попросив підтримати ідею будівництва: «Розповів йому, що хочу поставити панелі, для чого це потрібно, запросив на відкриття станції…»

І це спрацювало, бо коли Сергій Борисович завітав до обленерго, то отримав тверду відсіч. «Мене уважно вислухали, але дали зрозуміти, що мають чітку «вказівку» нікого у цю тему не пускати», — згадує він.

Читайте: Як стати другом Ілона Маска: фермер Сергій Омельяненко розкриває секрет

Ось тут і стала у пригоді розмова з губернатором — бажаний ліміт на потужність фермеру виділили, й у 2012-му з’явилася перша в Україні фермерська сонячна станція і перший подібний об’єкт енергетики у Кіровоградській області. Щоправда, довелося побігати і за отриманням «зеленого» тарифу — повноцінно СЕС почала працювати наступного, 2013 року.

«Гроші на будівництво я брав у кредит, але той рік видався досить вдалим для господарства — вже за три місяці кредит був повністю погашений за рахунок продажу сільгосппродукції. Як мені здалося, в банку були не дуже задоволені нашою спритністю — вони розраховували мати з мене відсотки по кредиту на довгі роки… Сама станція, тобто інвестиція, повністю окупилася всього за три роки — тариф, який ми отримали, дуже вигідний», — пригадує пан Омельяненко.

Згодом, вже у 2016 році, з іншого краю села була побудована друга станція, вдвічі більша за першу, і Сергій Омельяненко став власником сонячних потужностей у 4,5 МВт. Часи змінилися, і з отриманням дозволів і «зелених» тарифів вже проблем не було. Хоча йому й довелося за власні 6 млн гривень побудувати й передати на баланс обленерго лінію електропередачі.

Це відбулося вже після першої хвилі зниження «зелених» тарифів, як це і передбачено у законодавстві — термін окупності об’єкта становить уже п’ять років. Власник пояснює:

«Перша станція приносить мені $1 млн доходу на рік, а друга, хоча й потужніша, — приблизно $700 000. На всі солярки і бензини для техніки нам цілком вистачає».

Сумарні інвестиції власник господарства оцінює приблизно у $6–7 млн. «Цей рік був, до речі, ще цікавий для інвестування у сонячну енергетику, а вже з наступного передбачено зниження «зеленого» тарифу. На другій станції ми отримали тариф у 16 євроцентів за кіловат, у цьому році ще встановлюють тариф у 15 євроцентів, а вже наступного власники, які введуть потужності, отримають лише по 11 євроцентів. Я б, мабуть, вже за такий тариф будувати і не став би, буде різке падіння зацікавленості», — відзначив пан Омельяненко.

Крім сонячних електростанцій, Сергій Омельяненко розглядає і можливість вітрової енергетики, однак наразі цей напрям через низькі «зелені» тарифи інвестиційно малопривабливий.

«Може, нова влада щось змінить у цьому питанні, тоді будемо рахувати. Та є ще багато «проти». І складний монтаж вітроустановок, і шум, який супроводжує їх роботу. У нас тут скрізь населені пункти, навряд чи хтось буде задоволений, якщо почне свистіти у вікно. Взагалі, це питання треба вивчати, тема сама по собі цікава», — ділиться пан Омельяненко.

Нагадаємо, раніше Landlord опублікував унікальний кейс прогресивного фермера з Кіровоградщини Сергія Омельяненка, який став не тільки піонером у створенні зеленої енергетики в селі, а й увійшов до найкращих друзів Ілона Маска!

Технології   

20 липня 2019 09:08

Як розвивати мале фермерство та сільські території: стратегічна сесія на Агропорт Південь Херсон 2019

Щоб розвивати мале фермерство і сприяти його виходу на міжнародні ринки, потрібна тісна співпраця держави, приватного сектора та міжнародних організацій. Як цього досягти – обговорювали учасники стратегічної сесії, яка відбулася 18 липня в рамках Агропорт Південь Херсон 2019. 

Про це повідомляє прес-служба Агропорт Україна.

Стратегічна сесія була присвячена питанню впровадження Цілей сталого розвитку на регіональному рівні, тобто гармонізації національних і регіональних політик із цілями сталого розвитку, які декларує ООН.

Читайте: Морс зі 150 кг органічного кизилу: на Агропорті встановили національний рекорд

Шляхи досягнення Цілей сталого розвитку:

  • нарощування інвестицій в агросектор;
  • розширення програм підтримки малого та середнього агробізнесу,
  • встановлення міцних зв’язків між виробниками харчових продуктів та споживачем.

Розвиток сільських територій не можливий без досягнення Цілей сталого розвитку, в основі чого лежать економічний, екологічний та соціальний фактори. На цьому наголосив міжнародний консультант регіонального офісу для Європи та Центральної Азії ФАО Михайло Малков.

  • Екологічний фактор  – правильне управління природними ресурсами, починаючи від води і закінчуючи повітрям, ґрунтами, лісами.
  • Соціальний фактор – це благополуччя: люди в сільських місцевостях повинні жити добре, мати якісну транспортну інфраструктуру та медицину.
  • Економічний фактор – залучення інвестицій, з одного боку, та гідна заробітна плата для фермерів, з другого боку.

«Це великі можливості як для аграріїв, так і для інвесторів. Нам спільно потрібно працювати задля розвитку малого фермерства, для його зростання та виходу на іноземні ринки», – відзначила в.о. Міністра аграрної політики і продовольства Ольга Трофімцева.

Усі учасники стратегічної сесії говорили про важливість приватно-державного партнерства в розвитку сільських територій і про необхідність залучати інвестиції в розвиток фермерських господарств.

Голова Херсонської ОДА Юрій Гусєв, який також висловлював готовність працювати заради залучення інвестицій в область, підписав Меморандум про співпрацю та партнерство між Херсонською обласною державною адміністрацією та громадською спілкою «Бізнес Інкубатор Груп. Україна».

Згідно з документом, сторони спільно діятимуть з метою активізації розвитку сільських територій Херсонської області, зростання економічного потенціалу, поліпшення якості життя і соціального захисту людей, які працюють в аграрному секторі, адаптації дрібних сільгоспвиробників та їх господарств до актуальних ринкових умов, а також задля створення робочих місць.

Landlord раніше повідомляв про те, що Уряд затвердив стратегію розвитку експорту, якою розширюються експортні можливості для малих та середніх агропідприємств.

 

Політика   

19 липня 2019 15:56

Ринок землі: яким його бачать різні партії, що йдуть на вибори

Зняття мораторію на продаж землі в Україні, крім «Батьківщини», підтримують майже всі політичні сили, які претендують на місце в новому парламенті. При цьому кожна партія має власне бачення відкриття земельного ринку.

Коли, як і за якою моделлю хочуть запускати ринок землі різні партії, що йдуть на вибори, повідомляє Економічна правда.

Ресурс  представив точку зору 5 політичних сил.

«Європейська солідарність»: виступає за мінімальні ціни на землю та захист інтересів власників землі за допомогою Земельного кадастру.

«Голос»: вважає за необхідне ввести обмеження на концентрацію земель в одних руках; виступають за запровадження ринку з 2020 р. Стоять на позиції, що право купувати землю повинні мати лише українські громадяни та юрособи з кінцевими бенефіціарами українцями.

Читайте: Суперінтенсивне ягідництво: як господарству Обрій вдалося досягти високої рентабельності

«Слуга народу»: заявляє, що на запровадження земельного ринку потрібно не більше року, і що їхні експерти вже готують «земельні» законопроекти, зокрема про захист прав держави, інвесторів та власників.

«Громадянська позиція»: говорить про доцільність відкриття земельного ринку відразу після інвентаризації земель. Купувати землі сільгосппризначення, на думку партії, можуть лише громадяни України або підприємства, засновані громадянами України (особи з подвійним громадянством або які не жили в Україні останні 5 років, не мають права купувати землю).

«Сила і честь»: виступає за надання державі пріоритету в купівлі землі, а також за введення граничних норм щодо площі земель у власності однієї особи. Скасувати земельний мораторій пропонує з 2020 р.

Landlord раніше повідомляв про те, що з відкриттям ринку землі фермери отримають більші можливості в кредитуванні – вважає Світовий банк.

Земля   

Показати ще