Новини / Аналітика     30 квітня 2019 14:35

Від андердога до лідера: Вадим Кролевець розкриває складові успіху Ерідон

Згідно з незалежними ринковими дослідженнями, серед дистриб’юторів в агросекторі компанією номер один із часткою 25% визнано «Ерідон». Про те, яких зусиль потрібно докладати, щоб бути першим, розповів директор Київського регіонального підрозділу компанії «Ерідон» Вадим Кролевець.

Вадиме Івановичу, ставши переможцем конкурсу «Агробренд 2019», «Ерідон» таким чином уже сьомий рік поспіль виборов першість у цьому змаганні. Якими ключовими характеристиками, на вашу думку, має володіти компанія, щоб тримати статус лідера на ринку?

Можу пояснити це на прикладі нашої компанії. Ми займалися розвитком «Ерідон» 25 років. У нас є чітко сформовані місія, мета, лозунг. Ми суворо дотримуємося цих правил — незалежно від подій, що відбуваються на ринку. Тож вважаю, що саме дотримуватися своїх цінностей, не витрачатися на компроміси — це і є сильний бік компанії.

Власники фермерських господарств у наших розмовах неодноразово з гордістю підкреслювали, що мають статус партнера «Ерідон». Скільки часу має пройти, щоб стати партнером вашої компанії?

На мою думку, партнерами стають ті, хто правильно розуміє значення слова «партнер». Є люди, які співпрацю називають партнерством для особистої вигоди. На ринку недоброзичливці часто наводять не зовсім правильний аргумент, що «Ерідон» — це дорога компанія. Насправді компанія «Ерідон» не просто продає товар сільгоспвиробнику, а забезпечує весь комплекс потреб клієнтів. Тому агропідприємства надають перевагу співпраці з нами. В аграрному бізнесі при виборі партнера важливий комплекс факторів.

По-перше, ми надаємо якісний консультаційний супровід великою регіональною командою менеджерів та технологічних експертів. По-друге, маємо логістичну інфраструктуру по всій території України, що дозволяє нам бути максимально наближеними до клієнта. По-третє, надаємо клієнтам вигідні умови оплати, забезпечуючи відчутну фінансову підтримку. Крім того, наявність необхідного обсягу товарів на складах дає можливість забезпечити клієнта різними категоріями товарів у супроводі з якісним сервісом на всіх етапах, економлячи час партнера. І нарешті, ми гарантуємо поставку виключно якісної та сертифікованої продукції, за яку відповідаємо своєю багаторічною репутацією.

Саме комплекс цих факторів робить «Ерідон» компанією номер один серед дистриб’юторів у агросекторі з часткою у 25% (згідно з незалежними ринковими дослідженнями).

Власне партнерство ми сприймаємо так: кожна сторона відповідально ставиться до своїх обов’язків. Якщо кредитуємо клієнта, то він у свою чергу розуміє, що з нами потрібно розрахуватися, а ми зі свого боку виконуємо наші зобов’язання. Загалом, на яких засадах заснував компанію Сергій Вікторович Кролевець, з такими принципами наразі вона і працює. Апріорі компанія «Ерідон» ставиться до своїх клієнтів як до партнерів. Наші клієнти та їх довіра до нас і є нашою цінністю. Тому, звісно, ми працюємо не тільки на сьогоднішній результат, а й на довгострокову перспективу.

«Ерідон» також є партнером глобальних компаній на кшталт Syngenta. Що, на вашу думку, є найбільш цінним у присутності таких гравців на ринку України?

Коли ти бачиш компанію з тривалою історією, науковою базою, великою кількістю працівників, представництвами у всьому світі — ти відчуваєш впевненість при співпраці. І звісно, цю впевненість ти пропонуєш своїм клієнтам. Адже кожен хоче отримати відчуття безпеки, захистити свій врожай. У аграрній галузі безпека дуже важлива. Адже є сезонність, і якщо врожай пропаде — випаде цілий рік. А це може вплинути не тільки на річний прибуток, а знищити компанію взагалі. Тож іноземні компанії — це завжди надійні партнери.

Ваша компанія приділяє велику увагу інноваціям. Назвіть, будь ласка, основні передові рішення, що з’явилися в Україні завдяки «Ерідон».

Питаннями впровадження інноваційних продуктів займається наш агротехнологічний відділ. І я, як директор Київського регіонального підрозділу, виступаю певним посередником між клієнтом, його бажаннями та потребами, передаю їх до наших фахівців, які і впроваджують ефективні рішення.

Так, з огляду на вимоги сьогодення, наші експерти відділу технологічної підтримки розробляють оптимальні з точки зору біологічної та економічної ефективності системи захисту та живлення польових культур. Крім того, враховуючи постійні погодні катаклізми, важливе значення має боротьба з різноманітними стресами рослин, зменшення фітотоксичної дії на культури пестицидів, підвищення ефективності останніх. Для цього у продуктовому портфелі компанії «Ерідон» є низка унікальних продуктів (ад’ювантів, біостимуляторів та біорегуляторів росту з антистресовим ефектом). Наша компанія націлена пропонувати виключно ті продукти, що дійсно необхідні аграрію. Якщо я бачу, що певний препарат буде у фермера неефективним, то не буду його рекомендувати.

Щодо інновацій у агросекторі, наразі спостерігається ситуація, коли керівники в господарствах поступово стають менш консервативними та більш відкритими до залучення нових технологій. Саме тому компанія «Ерідон» залучає зі світового ринку не просто цікаві речі, а такі, що дійсно працюють та ефективні в аграрній галузі.

Усі продукти, які ми пропонуємо нашим клієнтам, ми попередньо тестуємо самі.

Landlord раніше публікував матеріал, в якому засновник  групи компаній «Ерідон» Сергій Кролевець поділився з читачами своїми життєвими правилами: Правила успіху Сергія Кролевця.

Текст: Дар’я Герман

Читайте також

Матеріали по темі

Показати ще