Український виробник «Молокія» анонсував запуск інноваційного продукту — йогурт&соус, що відкриває для компанії нову категорію на ринку соусів.
Про це повідомили в компанії.
Продукт представлений у двох смаках: томат-базилік та огірок-кріп. Йогуртові соуси мають жирність 2,1% та розфасовані в стакан об’ємом 250 г.
Призначені для використання з овочами на грилі, картоплею, сендвічами, м’ясом, шаурмою і бургерами, ці соуси можуть також стати альтернативою майонезу чи олії в салатах. «Молокія» зробила акцент на здоровому харчуванні, що підтверджують дані досліджень, за якими попит на здорові продукти зростає.
Директорка з маркетингу компанії Тетяна Коровіна зазначила, що запуск йогурт&соус став важливим кроком для компанії, відкриваючи нові можливості для розвитку в суміжних категоріях. Вона також підкреслила, що продукт був випущений без додаткових інвестицій, використовуючи наявні виробничі потужності.
Цей крок дозволяє «Молокії» не лише розширити асортимент, але й зміцнити позиції на ринку здорового харчування.
Нагадаємо, компанія “Молокія” за період повномасштабного вторгнення росії до України безкоштовно роздала 100 тонн молока. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!