«Молокія» запускає новий продукт: йогурт&соус для здорового харчування

Український виробник «Молокія» анонсував запуск інноваційного продукту — йогурт&соус, що відкриває для компанії нову категорію на ринку соусів.
Про це повідомили в компанії.
Продукт представлений у двох смаках: томат-базилік та огірок-кріп. Йогуртові соуси мають жирність 2,1% та розфасовані в стакан об’ємом 250 г.
Призначені для використання з овочами на грилі, картоплею, сендвічами, м’ясом, шаурмою і бургерами, ці соуси можуть також стати альтернативою майонезу чи олії в салатах. «Молокія» зробила акцент на здоровому харчуванні, що підтверджують дані досліджень, за якими попит на здорові продукти зростає.
Директорка з маркетингу компанії Тетяна Коровіна зазначила, що запуск йогурт&соус став важливим кроком для компанії, відкриваючи нові можливості для розвитку в суміжних категоріях. Вона також підкреслила, що продукт був випущений без додаткових інвестицій, використовуючи наявні виробничі потужності.
Цей крок дозволяє «Молокії» не лише розширити асортимент, але й зміцнити позиції на ринку здорового харчування.
Нагадаємо, компанія “Молокія” за період повномасштабного вторгнення росії до України безкоштовно роздала 100 тонн молока. Про це повідомляє пресслужба компанії.