Як вплине угода BASF та Bayer на роботу українських аграріїв

Серпень 2018 року став особливим та історичним для компанії BASF. Цьому посприяла купівля активів Bayer. Увесь процес укладення угоди проходив у декілька етапів та зайняв близько року. Тепер компанія BASF стверджує, що вийшла на новий рівень розвитку бізнесу. Більше про те, яких результатів очікує компанія від грандіозної угоди, розповів керівник BASF Agricultural Solutions в Україні, Молдові та країнах Кавказу Тіберіу Діма.

 

На які результати BASF очікує від угоди?

Перш за все придбання додаткових активів та частки бізнесу Bayer дозволить нам суттєво розширити арсенал інструментів для збільшення кількості та якості врожаїв. За угодою на локальному рівні до нас перейшли насіннєвий бізнес ріпака та пшениці, інсектицидні протруйники, неселективний гербіцид, насіннєвий центр селекції та виробництва насіння озимої пшениці, бізнес насіння овочів, цифрова агроплатформа, а також команда високопрофесійних співробітників. Після перехідного періоду та інтеграції активів у компанії BASF з’явиться оновлене, розширене та збалансоване портфоліо, яке відкриє нашим клієнтам нові можливості для управління врожаєм, а отже — допоможе збільшувати рентабельність бізнесу. Ми завжди повторюємо, що нам важливо вчасно та ефективно вирішувати проблеми аграріїв. Для цього ми інвестуємо в інновації та проводимо значну науково-дослідну роботу. Завдяки угоді наші можливості розширяться. Наприклад, в Україні компанії BASF перейшов насіннєвий центр у селі Центральне Миронівського району, де будуть сконцентровані основні види діяльності з насінням від селекції до виробництва базового насіння. Ця сучасна науково-виробнича база для розвитку сільсько-господарського бізнесу компанії BASF дозволить забезпечити кінцевих споживачів високоякісним насінням сільгоспкультур. Таких центрів налічується всього сім у світі, і ми дуже пишаємося тим, що один із них розташований саме в Україні.

Яким чином такі зміни у компанії вплинуть на українських аграріїв?

Наша місія — спростити роботу аграріїв. За 26 років, що існує представництво BASF в Україні, ми стали їх надійним партнером у сфері захисту рослин. Ми маємо постійний зв’язок з нашими клієнтами. Таким чином ми розуміємо, які проблеми виникають при посівах, яку технологію вони застосовують, які відгуки залишають аграрії при зборі врожаю. Тож це мотивує нас та надихає робити більше та краще.

Для нас спрощення та мінімізація зусиль у роботи аграріїв — це прагнення вирішити якомога більше їх проблем на різних етапах роботи. З появою бізнесу насіння тепер ми зможемо супроводжувати аграріїв від самого посіву та до збору врожаїв. Новий бізнес — нові виклики. Робота з ринками, що розвиваються, означає, що ми маємо викладатися ще більше, розширювати межі та здобувати довіру наших клієнтів у сферах, де раніше ми не були представлені. Насіннєвий бізнес саме такий. За півтора століття існування компанії ми вже не вперше опановуємо нову для нас діяльність. Поки ми займатимемося створенням інновацій у лабораторіях та центрах, наші клієнти зможуть долучатися до них завдяки іншому новому активу — цифровій агроплатформі xarvio™. Вона дозволяє поєднати наше захоплення агробізнесом та ІТ й суттєво спрощує роботу на полях. Ця платформа дає можливість реагувати на потенційні загрози раніше, ніж вони нашкодять врожаю, та надсилає потрібну інформацію на будь-який підключений до системи пристрій. Таким чином ми поєднуємо інноваційне мислення з практичними підходами.

Для BASF завжди було важливо вивести бізнес своїх клієнтів на новий рівень. Незважаючи на жодні обставини, успішність аграріїв для нас залишається у пріоритеті. Для цього ми і приймаємо нові виклики, розширюємо портфель пропозицій та з упевненістю рухаємося уперед разом з українським сільським господарством. Спільна мета — запорука пальми першості, яку ми, вже як підрозділ Agricultural Solutions, несемо разом з аграріями.

Текст: Лариса Степанушко

Схожі статті

Залиште коментарій

Please enter your comment!
Please enter your name here