«Укрзалізниця» може обслуговувати малодіяльні станції у разі компенсації витрат

Альтернативою закриттю малодіяльних станцій Укрзалізниця бачить компенсацію витрат перевізнику. Про це заявив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на засіданні під головуванням віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона. Як зазначив Євген Кравцов, ситуація стосовно зернових станцій, аналіз їх роботи з 2012 року свідчать про необхідність зміни підходів.

Нагадаємо, що у квітні цього року, керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» було представлено рейтинг із 177 неефективних, за оцінкою УЗ, станцій по навантаженню зерна, частина з яких має припинити свою роботу, а частина перейти в режим подачі та забирання вагонів за умови накопичення певної кількості заявок на вивезення вантажу. Рейтинг містить станції, на яких здійснюється прийом та відправка с/г продукції підприємствами елеваторного типу.

Він зазначив, що «Укрзалізниця» зазнає значних фінансових втрат через збитковість малодіяльних залізничних станцій.

«Проаналізували спільно з бізнес-асоціаціями і побачили, що значна частина станцій – збиткова, є категорія станцій, які обслуговують менше одного вагона на добу», – зауважив Євген Кравцов.

Як альтернативу закриттю малодіяльних станцій Укрзалізниця пропонує механізм компенсації витрат перевізнику.

«Ми направили всім причетним розрахунки, готові до абсолютно відкритого діалогу. Ми просимо, щоб по кожній станції могли побачити, який рівень збитковості, якщо станція збиткова через невелике навантаження, малодіяльність, і хочемо мати змогу отримати компенсацію за цю збитковість, запровадити певний механізм компенсації», – зазначив Євген Кравцов.

Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон запропонував продовжити дискусію щодо малодіяльних залізничних станцій за участі профільного комітету Верховної Ради України.

«Пропоную ще раз зупинитися на розгляді цього питання, детально проаналізувати, якщо станція збиткова, то уточнити її соціальну складову. Якщо буде визначено перелік станцій для закриття, то затвердити його, оприлюднити, публічно визначити терміни закриття і одразу ж внести відповідні пропозиції щодо майна, яке ми здамо в оренду чи виставимо на аукціон, щоб воно було під контролем і не пішло під ніж», – наголосив Володимир Кістіон.

Схожі статті

1 COMMENT

  1. особенно в ЦТЛ по 4000-3000 за обеспечение 1 вагона-зерновоза брать себе в карманы не «збитково»?
    уроды. Касса нала «благодарности» — без которой не получиш вагон за месяц от всех взятых грузоотправителей по предварительным подсчетам достигает 50 млн грн.

Залиште коментарій

Please enter your comment!
Please enter your name here