Українські винороби узгодили зміни у назвах своєї продукції в рамках ЗВТ з ЄС

Українські винороби висловили спільну позицію, яка узгоджується з діями уряду в частині виконання положень угоди про ЗВТ Україна-ЄС в питанні заміни найменувань продукції. Про це повідомляє «Українська правда» з посиланням на генерального директора корпорації «Укрвинпром» Володимира Кучеренка.

«Українські винороби готові виконати всі вимоги, які передбачені в рамках Угоди про асоціацію, та перейти на нові найменування для своєї продукції після завершення перехідного періоду», — зазначив Кучеренко.

Під перейменування підпадають, наприклад, «шампанське» і «коньяк». Цього вимагає Франція, бо ці терміни походять від географічних назв її території — провінції Шампань і міста Коньяк. Так, «шампанське» може стати «ігристим вином», а «коньяк» — «бренді», або отримати інші назви.

Він закликав центральні органи виконавчої влади об’єднати зусилля для напрацювання дорожньої карти та формування нових найменувань на заміну існуючим позначенням.

За словами гендиректора, попри ймовірне падіння прибутків виноробів під час переходу на нові найменування, вітчизняні виробники готові до цього.

Водночас винороби зазначають, що сьогодні державна політика демонструє нехтування їхніми потребами та запроваджує непідйомні податки і акцизи, так як це пропонується Законопроектом про підняття ставок акцизного збору на алкогольну та виноробну продукцію.

Кучеренко відзначив, що не можна збільшувати навантаження на виробника посеред виробничого сезону. Адже люди виконують укладені виробничі контракти, а чергове підвищення акцизу порушує бізнес-плани.

«Зрозуміло, що позиція виробників аналогічна позиції споживача – продукція має бути гарної якості і мати адекватну ціну, не ґрунтуючись виключно на штучних акцизах, які сприяють наповненню бюджету», — зазначив він.

«Крім того, декларуючи адаптацію українського законодавства до європейського, потрібно і в питаннях акцизної політики наближатися до європейських стандартів. Адже в країнах ЄС столове вино – це продукт харчування, акцизний податок на нього дорівнює нулю», – додав гендиректор.

Схожі статті

Залиште коментарій

Please enter your comment!
Please enter your name here