Перспективну нішу злакових батончиків в Україні заповнюють іноземці

В Україні ринок злакових батончиків та мюслей має тенденції росту. Але за 9 місяців минулого року відзначається збільшення частки імпортної продукції у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Її частка зросла з 4,8% до 9%. Про це повідомляють в Pro-consulting.

 

Такі темпи зростання обумовлені зростаючим попитом на цю продукцію в Україні. Закордонні виробники, з перенасиченого ринку своїх країн, переорієнтуються на ринок снеків України, який знаходиться в стадії становлення.

«Мода на здоровий спосіб життя веде до підвищення попиту на снеки, що містять натуральні корисні для людини інгредієнти, здорові снеки. Сьогодні до них відносяться: батончики двох типів: з злакових пластівців, іноді з добавками сушених ягід фруктів, горіхів і шоколаду; тільки з фруктів і горіхів; мюслі, які бувають сирими і запеченими; горіхи та сухофрукти», — кажуть в компанії.

На ринку сухофруктів імпортна частка, навпаки, має більшість. За 9 місяців 2017 року частка вітчизняних сухофруктів склала 1,7%, коли за аналогічний період 2016 року 1,4%. За вказаний період спостерігались темпи зростання продажів горіхових сумішей, сухофруктів.

«Цьому сприяло як відновлення української економіки, зокрема кондитерської, молочної, хлібобулочної галузей, так і падіння світових цін на дану продукцію. В Україні переважають імпортні сухофрукти. Відбувається це через високу собівартість процесу сушіння, який аналогічний вартості закупівлі імпортної продукції. На вітчизняних підприємствах в основному фасують завезені сухофрукти, або використовують їх для виробництва інших продуктів харчування», — кажуть аналітики.

В сегменті горіхової суміші формально теж більшість за українськими виробниками, частка імпорту тут складає 4%. Але більшість сировини купують за кордоном, а тут лише обробляється та фасується. Тому залежність від імпорту у виробників цієї продукції дуже велика. У той же час виключно імпортом представлені на вітчизняному ринку фруктово-горіхові суміші через відсутність їх внутрішнього виробництва.

«Можна зробити висновок про неоднорідність розвитку українського ринку здорових снеків. Наші виробники зайняли міцні позиції в сегментах мюслів і злакових батончиків. Виробництво горіхових сумішей залежить від імпортної сировини. Дорогий процес сушіння зробив невигідним випуск вітчизняних сухофруктів. Не приваблює інвесторів і виготовлення в нашій країні фруктово-горіхових сумішей. Однак, підтримка існуючих позитивних тенденцій і збільшення внутрішнього попиту, під впливом світових трендів в області правильного харчування, дозволить галузі здорових снеків рости і успішно розвиватися надалі», — додали в компанії

Схожі статті

Залиште коментарій

Please enter your comment!
Please enter your name here