МАН В УКРАЇНІ націлений лише на лідерство

Генеральний директор МАН в Україні Марк Мартінез у автомобільному бізнесі майже 30 років. До групи МАN він перейшов у 2015-му та одразу очолив представництво у Франції. На початку 2017-го з’явилася можливість поїхати до іншої країни, і він обрав Україну. Landlord зустрівся з Марком Мартінезом у Києві у розпал виставки «АГРО-2018».

ЯКІ ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ?

Він активно розвивається і орієнтується головним чином на те, що називається long haul, транспортування вантажівками на далекі відстані. У країнах Латинської Америки, у Франції, Іспанії, Італії вантажівки зазвичай легкі. В Україні набагато більше важкого транспорту. Крім того, українська економіка орієнтована на сільське господарство. На решті ринків нашу групу більше цікавлять інші види діяльності, ніж аграрний сектор.

У Західній Європі ринки стабільні вже протягом кількох років. Україна, Польща, Угорщина та інші східноєвропейські країни активно розвиваються зараз і будуть розвиватися найближчими роками. Тут спостерігатиметься найбільше зростання у порівнянні, наприклад, з країнами Латинської Америки, які мають уже сформовані ринки.

ВАША КОМАНДА ЗАДОВОЛЕНА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОБОТИ В УКРАЇНІ?

Команда, яка працювала і працює тут, та колишній генеральний директор чудово виконували своє завдання. Вже два роки поспіль MAN є лідером на ринку — і це у порівнянні з іншими європейськими виробниками. MAN задоволена результатами, і моя місія полягає в тому, щоб зберегти лідерство групи в Україні, продовжити роботу, яку вже було розпочато. Наше завдання — зростати разом із ринком, йти в ногу з ним. За нашими прогнозами, у наступні чотири роки цей ринок розвиватиметься дуже динамічно.

У ЗВ’ЯЗКУ З ЧИМ?

У 2008 році український ринок, як і інші європейські, був набагато активніший. Коли почався конфлікт із Росією, український ринок зупинився. Тільки з 2015-го він почав відроджуватися і зараз повертається до стану 2008 року. Тутешня особливість — ринок уживаних вантажівок вдвічі перевищує ринок нових. Наприклад, у Франції ринки уживаних та нових вантажівок однакові. В Україні ж існує нагальна необхідність інвестувати у новий парк найближчі п’ять років.

ЯК ГРУПА ЗДІЙСНЮЄ ПОСТАВКИ ЗАПЧАСТИН, РЕМОНТ ВАНТАЖІВОК?

В Україні є сім СТО, і до осені ми збираємося відкрити ще дві — найсучасніші. Існуватиме мережа технічної допомоги, яка покриватиме всю територію країни. Вона дозволить нашим клієнтам отримати допомогу СТО, що розташовуватиметься на відстані максимум 45 хвилин їзди.

А ЯК ФУНКЦІОНУЄ ВАША СЛУЖБА ПОСТАЧАННЯ ЗАПЧАСТИН?

Якщо запчастину замовити до 17 години, наступного ранку о 9 годині вона вже буде у клієнта, деталь транспортується протягом ночі.

ХТО ВАШІ НАЙВАЖЛИВІШІ КЛІЄНТИ?

Якщо клієнт хоче купити у нас 100 вантажівок, ми зробимо усе можливе, щоб він їх отримав, але якщо хтось захоче придбати одну, ми забезпечимо йому такий самий прийом.

ЧОМУ ВИ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У «АГРО-2018»?

Сільське господарство — один із найважливіших секторів нашої діяльності в Україні. Цей захід є також можливістю укласти контракти протягом одного тижня.

ЯКІ ВАШІ ПЛАНИ НА НАСТУПНИЙ РІК?

Наступного року MAN збирається запустити новий модельний ряд вантажівок. В Україні, напевно, теж з’явиться продукція, яку ми постачатимемо в інші країни. Це буде офіційна подія, ми запросимо максимум клієнтів.

ЗВІСНО, ВИ СПОДІВАЄТЕСЯ, ЩО ОБСЯГИ ВАШИХ ПРОДАЖІВ ТАКОЖ ЗРОСТУТЬ?

Ми розраховуємо щорічно нарощувати продажі на 10%, беручи до уваги еволюцію ринку. Згідно з відомими нам показниками ринок збільшуватиметься щорічно на 10%.

Залиште коментарій

Please enter your comment!
Please enter your name here