Іменна техніка

Директор компанії Джанлука Бонфанті (ліворуч) та засновник Ріккардо Бонфанті

Директор компанії «Бонфанті» Джанлука Бонфанті розповів, як його прізвище стало синонімом високої якості та інновацій

ЯК ВАШЕ ПРІЗВИЩЕ СТАЛО БРЕНДОМ?

Компанію заснував у 1979 році мій батько, Ріккардо Бонфанті. Тоді ми виробляли цілі промислові комплекси: сушарки та різні конвейєри для з’єднання – навантаження і розвантаження. Виготовляли також аспіраційні очищувачі з дуже високими результатами. Пізніше, коли була створена компанія IM.AG.IN. solutions (що означає «аграрно‑індустріальні установки»), сушарці було присвоєне наше прізвище, нібито ми породичалися.

ЯКОЇ СТРАТЕГІЇ ДОТРИМУЄТЬСЯ КОМПАНІЯ? ЧИ ЗМІНИЛАСЯ ВОНА ЗА ЦІ РОКИ?

За 39 років відбувся значний розвиток. У той же час ми завжди поводилися передбачливо та обережно, враховуючи наші можливості і бажання співпрацювати з іншими компаніями. Згодом ми дійшли висновку, що кращим для нас буде спеціалізуватися виключно на сушарках. Створення інших частин технологічної системи ми залишили місцевим партнерам. Це дозволило нам налагодити тісну співпрацю з іншими компаніями сектора.

ЯКИМИ ПРИНЦИПАМИ КЕРУЄТЬСЯ КОМПАНІЯ У ВИРОБНИЦТВІ, У СПІЛКУВАННІ З КОНКУРЕНТАМИ ТА КЛІЄНТАМИ?

Ми завжди намагаємося зробити все можливе, використовуючи якнайкраще технології в різних процесах. Такий саме принцип взаємин і з клієнтами. Це прозорі відносини, в яких ми беремо на себе відповідальність і гарантії. Конкуренти? Ми уникаємо говорити про конкурентів. Занадто часто вони не так коректні, як ми. Ми використовуємо наш час для пояснення функцій та якісних характеристик нашої продукції.

ЩО, НА ВАШ ПОГЛЯД, Є ОСНОВНОЮ ЗАПОРУКОЮ УСПІХУ «БОНФАНТІ»?

Успіх не приходить сам по собі, його необхідно створювати. Ми багато працювали над тим, щоб бути кращими у своєму сегменті. І аби стати першими, ми ніколи не переставали вчитися і змінювати на краще наші сушарки.

ЯКА ПРОДУКЦІЯ «БОНФАНТІ» ПРЕДСТАВЛЕНА НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ?

В Україні, де ми працюємо вже 11 років, присутній весь спектр нашої продукції: від невеликих сушарок типу ECOS продуктивністю від 5 т/год., до великих машин серії CE, здатних переробляти 140 т зерна за одну годину.

ЯК ДАВНО ІСНУЄ ПРЕДСТАВНИЦТВО КОМПАНІЇ В УКРАЇНІ?

Воно існує вже шість років. Спочатку офіс розташовувався в центрі Києва, згодом, із міркувань трафіку, логістики і розміру офісу, ми перемістилися в район аеропорту Бориспіль.

ЧИ НАДАЄ ВАША КОМПАНІЯ В УКРАЇНІ ПОСЛУГИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО КЛІЄНТАМ?

Ми працюємо в Україні як безпосередньо з Італії, допомагаючи клієнту в різних митних процедурах, так і надаючи зернові сушарки або об’єкти під ключ деяким великим українським компаніям.

ЧИ ВРАХОВУЄТЕ ВИ У СВОЇХ РОЗРОБКАХ ОСОБЛИВОСТІ МІСЦЕВОГО РИНКУ? ЯКИМ ЧИНОМ?

Зокрема, ми розробили рішення, які забезпечують придатність сушарки до роботи навіть за низьких або дуже низьких температур. Ці поліпшення потім поступово застосовувалися в усьому виробництві. Прикладом може бути особлива та дуже ефективна двокамерна теплоізоляція.

ЧИ ВИКОРИСТОВУЄТЕ ВИ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ?

Всі клієнти говорять про рекуперацію і економію енергії. Та іноді вони обирають сушарки наших конкурентів без або з невеликою рекуперацією по причині вартості. Ми пропонуємо сушарки виключно з рекуперацією тепла. Проста модель ECOS рекуперує зону охолодження, модель CE має особливу систему, завдяки якій можливо двічі рекуперувати і використовувати робоче повітря, знижуючи споживання газу до мінімуму.

ЗА ЯКІ ЯКОСТІ УКРАЇНСЬКІ ФЕРМЕРИ ОБИРАЮТЬ САМЕ ВАШУ ПРОДУКЦІЮ?

Серйозність компанії, якість і ціна продукту. На жаль, не завжди в такій послідовності.

ЯКІ ПЕРЕВАГИ ВАШОЇ ПРОДУКЦІЇ В ПОРІВНЯННІ З АНАЛОГАМИ?

Менше споживання газу завдяки системі рекуперації, поліпшення якості зерна завдяки сушінню в два етапи, простота експлуатації, оскільки вентилятори і пальники розташовані на землі, безпека роботи з усіма видами зернових і олійних культур (соняшника та сої).

ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ КОМПАНІЇ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ В 2017 РОЦІ?

Ми домоглися відмінних результатів, як з точки зору продажів, так і з точки зору задоволеності клієнтів. Ми реалізували кілька великих сушарок для кукурудзи, після чого вони успішно використовувалися для інших видів зернових, отримуючи велику продуктивність.

НА ЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИ ОЧІКУЄТЕ У 2018 РОЦІ?

Ми намагаємося досягти того самого результату, що і у 2017‑му. Навіть якщо ринок змінюється, ферм в Україні стає все більше.

НАД ЯКИМИ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ РІШЕННЯМИ ЗАРАЗ ПРАЦЮЄ КОМПАНІЯ «БОНФАНТІ»?

Останнім часом ми фокусуємо наші зусилля на двох напрямах роботи, взаємопов’язаних із людським фактором. По‑перше, створюємо сушарки, здатні працювати з невеликим технічним обслуговуванням; по‑друге, розробляємо програмне забезпечення, здатне до саморегулювання. Це робиться для того, щоб уникнути помилок з боку операторів. Але, на щастя, не можна замінити машину людиною.

ЩО ВИ ПРИВЕЗЛИ НА ВИСТАВКУ «ЗЕРНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 2018»?

Нову 12‑дюймову кольорову панель оператора з новим більш простим інтерфейсом, деякі поліпшення внутрішньої частини сушарки для забезпечення більшої довговічності, а також деякі презентаційні та технічні 3D‑фільми.

ЧИ ВДАЛОСЯ ВАМ ПРИВЕРНУТИ УВАГУ ВІДВІДУВАЧІВ ВИСТАВКИ ДО СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ?

Так, ми дуже задоволені.

Текст: Андрій Петров, Анатолій Орочів

Схожі статті

Залиште коментарій

Please enter your comment!
Please enter your name here