Долю вантажних залізничних станцій вирішуватимуть у регіонах

Широке обговорення питання обмеження діяльності неефективних вантажних станцій необхідно провести на регіональному рівні. Таке рішення прийнято за результатами наради у державного секретаря Міністерства інфраструктури Андрія Галущака, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

Зазначається, що сьогодні Укрзалізниця виділяє експериментальну групу з 198 вантажних станцій, роботу яких пропонується обмежити для покращення ефективності операційної роботи компанії. Зокрема, 72 станції пропонується обмежити для вантажної роботи повністю, решту 126 станцій – у піковий період до 31 грудня 2018 року, з подальшим відновленням за умови наявності певної кількості замовлень на навантаження.

За пропозицією державного секретаря Міністерства інфраструктури обговорення проблематики пройде в регіонах за участю представників місцевої влади, громадських організацій, вантажовідправників та координуватиметься Міністерством інфраструктури.

З цією метою міністерством будуть запропоновані майданчики в областях, де залізничники обґрунтують необхідність низки кроків для покращення операційної роботи Укрзалізниці.

«Конструктивний підхід та зважена позиція держсекретаря Міністерства інфраструктури, котрий в нашій дискусії з бізнесом прагне знайти золоту середину, яка влаштовуватиме і бізнес, і перевізника, має дати позитивні результати. Зі свого боку ми готові донести свою позицію і губернаторам, і місцевій владі. Вона полягає у тому, що Укрзалізниця не проводитиме роботу по оптимізації поетапно, зважуючи усі «за» і «проти», — повідомив директор з економіки та фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Директор з економіки та фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев під час наради зауважив, що Укрзалізниця у питанні закриття станцій керується виключно чинним законодавством і жодних відхилень від нього не допускає. По частині станцій робота може обмежуватися виключно у разі відсутності технічних або технологічних можливостей, що передбачено чинними договорами.

«З метою перевезень максимального обсягу вантажів ми повинні зосередитися на основних напрямках навантажувальної роботи. По малодіяльних станціях та ділянках руху треба встановити іншу пріоритетність їх обслуговування у пік сезону перевезень. Інакшого виходу немає», — наголосив Андрій Рязанцев.

Залиште коментарій

Please enter your comment!
Please enter your name here